Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Tebrikler AKP…

Tebrikler AKP…
 

Son birkaç aydır siyasi tercihimizi çok fazla düşünmeden AKP nin kazanmaması için çalıştık. Neden bu çaba içindeydik? AKP ile bir sorunumuz mu vardı? Kişisel bir problemimiz mi vardı? Hayır, hiçbiri değil. Tam tersi AKP li birçok kıymetli dostlarımız da vardır. Bu muhalefetimizin nedenleri, insanların memnuniyetsizliği idi. Oysa görüyoruz ki, %50 oyla yeniden AKP seçildi. Demek ki ben yanıldım. 

Gazeteler, hatta TÜİK in teyit ettiği biçimde %17 insanımızın yoksul olduğunu sanmıştık. Bunların yoksulluklarının giderilmesi için CHP aile sigortası getiriyordu. Demek oluyor ki aslında biz kandırılmışız. Türkiye’de yoksul veya aç kimse yok. Bundan sonra kimse çıkıp ta yoksulluktan açlıktan söz etmesin. 

Sınav rezaleti dendi, bağırıp çağırmayan kalmadı. Hani çocukların istikbali çalınmıştı? Demek sadece lafmış. 

Dokuz milyon emekli sakın ola ki açız demesinler. Ben dâhil hepimiz layığız. İsterse AKP bizim ücretleri düşürebilir de. Onlara yeterli desteği verdik. 

İşçiler, artık sakın grev falan yapmayın 4/C mi olur ne olur, artık aylık mı alırsınız yoksa patron isterse size bir şeyler verir mi bekleyin artık. Protesto yok. 

Atanamayan öğretmenler, ağlaşmayın artık. Demek sizin de porbleminiz yokmuş. 

Kürt problemi diye bir şeyde yokmuş da biz var sanıyormuşuz. 

40 000 evladımızın katili ile görüşüp bebek katili ile anlaşma yoluna falan da gitmiyormuşlar da haberimiz yokmuş. 

Ülkenin bütün değerlerini özelleştirme adı altında talan edip çalışanlarını kapı önüne koymamışlar. 

Sakın kimse bana “hayır canım ben vermedim” demesin. Siz vermedinizse aileniz verdi, yakınınız verdi. Ne o yani seçimde hile mi var? 

İzmir 2011-06-12 

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..