Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Tehcir Ettim Unuttum, Senden Özür Dilerim!

Tehcir Ettim Unuttum, Senden Özür Dilerim!
 

http://www.edebiyatdefteri.com


Kabul ettim, fark ettim tehciri... Hak'tan ayrıldım, özür dilerim. Esin oldu tartışmalar, konuşmalar. Ve yeni kaleme aldığım ŞİİRİ ilk siz sevgili MB ahalisiyle paylaşmak istedim. Bir yıl daha biterken; ben de kendimi hesaba çektim, kendimle baş başa. VE ANLADIM...

Nefsimin emrinde rütbesiz bir neferim,
Tehcir ettim emrini, uyar özür dilerim.

Gözlerinden öteye geçemedim sevgilim,
Tehcir ettim manayı, yanar özür dilerim.

Kıyısında başıboş dolaşan bir köpeğim,
Tehcir ettim deryayı, içer özür dilerim.

Yıldızlardan, güneşten uzaklaşan seferim,
Tehcir ettim yönümü, arar özür dilerim.

Harami çekiştirir, ben koşarak giderim,
Tehcir ettim firarı, ağlar özür dilerim.

En sevgili dost Allah, rahimdir ve kerim,
Tehcir ettim, unuttum, sayar özür dilerim.

Her sözüme, özüme kuruldu bin bir mücrim
Tehcir ettim tövbeyi, susar özür dilerim.

Boş durup da bekledim kendimde büyük devrim,
Tehcir ettim gayreti, siner özür dilerim.

Arzı yırtıp dibine utancımdan girerim,
Tehcir ettim gökleri, çöker özür dilerim.

29 Aralık'08 Erzurum

 
Toplam blog
: 143
: 2341
Kayıt tarihi
: 22.08.07
 
 

Bu âlem içinde aileme zaman ayırmak, gezmek, okumak, fotoğraf çekmek, resim çizmek ve iş hayatı h..