Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Teknoloji ve Türkçe..!

Teknoloji ve Türkçe..!
 

"Aksi belirtilmediği durumlarda 5 Pixele kadar ürün iadesi mümkün değildir."

Garip garip baktığınızı hisseder gibiyim. Şimdi ne demek istedi bu arkadaş der gibisiniz. Ben de bu yazıyı ilk okuduğumda aynı şeyleri düşünmüş, bunu yazan kişi tam olarak ne demek istiyor diye meraklanmıştım. Aslında cevabı da çok basitti.

Anlatılmak istenen dizüstü bilgisayarlarda 5 piksele (LCD ekrandaki görüntüyü oluşturan en küçük yapıtaşı) kadar kötü pikselin aksi belirtilmediği sürece ürün iadesini gerektirmediğiydi. Ama ifade çelişki ve garipliklerle doluydu.

-Hangi satıcı bunun aksini söylerdi ki,
-Müşteri burada kastedilen şeyin kötü piksel olduğunu nereden bilecekti; herkes bilgisayar uzmanı olmak zorunda değil ki,
-Bu ibarenin bilerek yanlış yazılmadığı ne malumdu?

Sonuçta bu ifade var mı? Var, bir iade sözkonusu olduğunda:
"Ben sizi uyarmıştım zaten, bana ne siz yanlış anladıysanız veya okumadıysanız..!"

demek bile mümkün. İşin garip tarafı bu yazıyı Avrupa' nın en büyük teknoloji mağazalarından birinin Istanbul' daki bir mağazasında gördüm. İlgili personeli uyardım. İki hafta sonra gittiğimde yazı yine oradaydı..

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..