Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Televizyonlar – Merhaba- Artık biz de varız.

Televizyonlar – Merhaba- Artık biz de varız.
 

hazan medetoğlu-mehmet ceylan-riccon ilhan doğan-nazan şara şatana


KALİTE PROGRAMINDA

İşadamı Mehmet Ceylan ve ilahi sesiyle Hazan Medetoğlu’nu, Riccon İlhan Doğan’la ağırladık.

Bir şeye karar vermek yarı uygulamak demekmiş! Bence doğru. Elifim karar verdi. Televizyonda sadece konuk olmamalısın dedi, artık sende evsahibi ol. Tamam dedim. Konuklarımı ağırlayacağım. Elifim ben halledeceğim dedi. Harekete geçti, telefonlar, birçooook görüşmeler, rahdevular ve olmazsa olmaz olan toplantılar yaptı ve bana hazırız dedi. Programımızı başlatıyoruz.

İnanın aynen böyle oldu.

 

Ben yazılarımla birlikte iken programımızın yapımcısı Elifim program formatımızı da hazırladı, TR1 yetkilileri ilede görüştü, Riccon İlhan Doğan’la da konuştu ve ben herşeyi hazır olan Kalite programının ilk gecesinde partnerim Riccon İlhan Doğan’la ilk programımı yaptım.

 

O kadar uzun süre televizyonlarda konuk olduğumdan olsa gerek heyecanım yoktu.

Elifime güven dede rahattım.  O halleder rahatlığı heyecanlanmamamı sağladı.

Belkıs’ım (Belkıs Akkale) canlı yayına bağlandığında heyecanlımısın? dedi, değilim dedim. Gerçekten değildim. Dostlarla yarenleşiyorduk bununda etkisi vardı tabi. İnşaat sektörünün önde gelen işadamlarından, bir dönem Sivas Milletvekilliği yapmış, kıymetli dostumuz Mehmet Ceylan Bey ve o şarkı söylediğinde ruhuma hediyeler yağdıran, aklımdaki kargaşayı sükute davet eden olağan üstü sesi ile gerçek bir sanatçı olan, okuduğu şarkıların kelimelerini kendi belliğinde hisseden Hazan vardı. Üstelik, bakın lütfen buraya dikkat edin. Hazan canlı canlı okudu. İzleyenler şaşırmışlardır. Nasıl canlı okudu? Cevaplıyorum; müziğin üstüne okudu da ondan. Bu nasıl bir sestir, bu nasıl bir sedadır. Allahım bağışlasın.

 

Benim ilk programım partnerim Riccon İlhan Doğan’ın çok – çok programlarından biriydi. O bu konuda çok iyi. Elbette bir usta. Onunda rahatlığı vardı belki bende. Nasıl olsa Riccon da yanımdaydı.

 

Biz dördümüz çok güzel sohbet ettik.

Biz dördümüz gerçekten eğlendik.

Biz dördümüz güzel bir program yaptığımıza inandık.

Düşünün Mehmet Ceylan Bey, bizlere Âşık Veysel’in ağzı ile ki öyle tabir ediliyor türkü okudu. Düşünün Hazan İlahi okudu.

Yapımcımız Elif uzun yıllardır program yapımcılığının tecrübesi içindeydi. Hani bilmesem kırk yıldır bu işi yapıyor sanacağım.

Haftaya Perşembe akşamı biz yine TR1 TV’de olacağız.

Bende bilmiyorum, bakalım kimlerle muhabbetin belini kıracağız. İki lafın belini kırmayacağız çünkü o bize az gelir.

Sizleri de bekleriz.

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....