Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Teninle konuşmak istiyorum Süleyman!

Teninle konuşmak istiyorum Süleyman!
 

Yine Güncel'imdesin Süleyman!

Benim tatlı adamım, canım.

Hayatında!

İçimden geldiğince aktif ve ön planda olabileceğim o günler ne zaman gelecek kocaman aşkım?

Demedi demiyesin..

İçimde ki izlanda'da patladı patlayacak bir yanardağ var. ("24 saat kül bulutu ...)

Hani diyorum ki; ikimize ait konularda da azıcık verimli olsan ve birazda öyle başarı elde etsen ne dersin sevgilim?

Her konuda ahkam kesmeye ve planlı hareket etmeye susuz sabunsuz bayıldığını biliyorum!

Hatırlatmam gerekirse; sen de biliyorsun ki kalbimdeki başkanlık seçimlerini (Erdoğan, Başkanlık Sistemi'ni savundu )kazanmana bile gerek yok.

Aşkım, biz senin düşündüğün yeni başlangıçları çoktan fethettik.

Eğer yolun düşerse birgün bana, gelecek için beslediğim duygularımı sadece yarınlara taşımak kalıyor..

Söyle bana Allah aşkına; bizim çocuklarımız ne zaman dünyaya gelecek ve ne zaman yeni adımlar atacaklar yarınlara.

Sen ve ben tohuma kaçtıktan sonra mı?

O zaman yuh sana!

Bütün bildiğim insan çiftler; ilişkilerinde biraz çaba sarfeder, olumlu gelişmeler kaydeder ve bundan da büyük keyif alırlar.. Sen de bu anlattıklarımın esamesi görünmüyor Süleyman.

Tek yaptığın beni sinirlendirmek..

Dilerim Allah'tan bugece rüyana girer ve bir güzel tırmalarım seni.

Rüyana girmeyi hedeflediğim için burada kesmek zorundayım...

Sana diyeceklerim bitti sanıyorsan yanılıyorsun..

Az daha unutuyordum!

Galiba bugün Kayseri'deydin (“Erciyes Dağı patlam...) telefonlarıma cevap vermedin!...

Peki öyle olsun ama akşamın olmasın Süleyman!

***

Döncem ben sana Süleyman?

Ayrılıklar kavuşmalar için vardır adamım.

Sen ikizler burcuda değilsin, neden ikilimde kaldığını yengeç kafam bir türlü almıyor sevgilim.

Bak ''bugünden sonra'' diye bir karar aldım kendimle...

Sen de bil istedim.

Artık, zihnimi; o nere...

devam »

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..