Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Terörü lanetliyorum

Terörü lanetliyorum
 

Terörü lanetliyoruz.

Ben de lanetliyorum.

Lanetlemeyen mi var?

Hepimiz lanetliyoruz.

Lanetliyor olmasına da.

Peki yeterli mi bu?

Sivil toplum kuruluşuyuz.

Biri diğer bir sivil toplum kuruluşuna soruyor: Terörü lanetledin mi?

Evet diyor.

Ne yaptın peki?

Çıktık meydanlara yürüdük.

Sonra:Haykırdık.

Yetimi şimdi bu?

Elbette yetmedi.

Daha fazlası olmalı?

Bu tepkiyi evdeki çocuklarımız da yapıyor.

Buraya kadar söylemdi.

Eylem nerede, eylem?

Mesela biz dernek olarak kitap kampanyası başlattık.

Dedik ki Doğuya kitap gönderelim.

Allah aşkına bir Allah’ın kulu da kalkıp çok iyi olmuş, bir kitapta benden olsun demedi.

Ne resmi makamlardan böyle bir ses geldi nede başka yerlerden.

Ben kitap dedim.

Bir başkası da başka bir şey diyebilir.

Yani işin ucunda katkı olunca susmamak gerek diyorum.

Ölçümüz bu olmalı diyorum.

Haksız mıyım?

Bir kez daha söylüyorum.

Ben terörü lanetliyorum.

Daha?

Dahası bu işte.

Bu iş burada bitmemeli.

Ne yapmalıyız sorusunu da sormalı ve yapılabilecek ne varsa o yapılmalı.

Yani terörü lanetliyorum demekle iş bitmemelidir.

Zira söylemden daha önemli bir şey va orda eylemdir.

Eyleminiz ne oldu diye sorarlar adama.
İşte bu soruya verilecek cevabımız olmalı.

Peki var mı buna verilecek cevabımız.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..