Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ters yöne kürek çekmek

Ters yöne kürek çekmek
 

Birden bire her şey yolunda giderken, aniden ters yola girebilirsiniz. Hah tamam şimdi rahatım, nerdeyse yakaladım artık mutluluğu dediğiniz dakkikadan sonra, hiç ummadığınız bir olay bir anda yıkabilir sizi. Birden bire sihirli bir değnek olsa ve siz o an düşündüğünüzün tam tersini düşünseniz, bu olay bu kadar büyür mü?Demek istediğim, hani insan zaman geçtikten sonra keşke şöyle yapsaydım, işte o zaman böyle olurdu dediği anlardan bahsediyorum.

Çoğumuz empati yapmayı istemeyiz, ha biliriz ama yapmak gibi zahmetli bir işe kalkışmayız. Bunun nedeni de egomuzdur, yapabilseydik zaten hayatımızda bir çok şey farklı olurdu. Dostlarımız sahte, ilişkilerimiz de tamamen laçkalık düzeyinde çıkarlara dayanmazdı. Her şey ters gitmeye başladığında, bilin ki ters giden onlar değil de sizin ters yönde olduğunuzdur. Ters yöne giren sizsiniz, küreklerinizi akıntıya karşı çekmeye başlarsanız, bunun farkına vardığınızda oldukça yorulmuş ve hatta bitmiş olursunuz. Durup düşünün, tam tersini düşünün, empati yapın, bunları da yapamazsanız en iyi bildiğiniz işi yapın. Kendi kendinizi yiyin, çıldırın, yetmezse kafanızı duvara vurun. Nasılsa bir zaman sonra dediğime geleceksiniz, benim acelem yok beklerim, bak dediğim oldu demek zaten hep keyif vermiştir bana.

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..