Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Tesadüfün bu kadarı

Tesadüfün bu kadarı
 

Bazen öyle anlarımız oluyor ki yaşamak bile ağır geliyor sorunumuzun çözümsüz olduğunu düşünüp karamsarlığa kapılıyoruz. Hatta ben her halde bir daha iflah olmam dediğimiz zamanlar da oluyor.Sonra bir bakıyoruz çözümsüz zannettiğimiz sorunumuz gelişen türlü olaylar ve bazı tesadüfler neticesinde kendi kendine hallolmuş.bu seferde boşuna hayıflanmışız, üzülmüşüz diyoruz Hayat çok güzel hiçbir şey için üzülmeye değmez.ama gelde bunu anlat kendine.

Bu nedenle hayatımızın önemli bir kısmının bir el tarafından kurgulanmış olduğuna inanırım ve inançsız insanları her zaman şaşkınlıkla karşılarım fakat hayatımızda bazen buyur burdan yak dedirten çok anlamsız tesadüflerde olur işte bunlardan biri

İşteyim , yine çömez diye tabir edilen zamanlarımdan biri.Kargo şirketinden bir telefon geliyor.

''Kargonuz var gelin alın.''

Şöförü gönderiyorum bir süre sonra 2 kişi buzdolabı büyüklüğünde bir kutuyla içeri giriyorlar.kutuyu yere bırakıyorlar.müdürüm ve ben masamızdan kalkıyoruz yerde boylu boyunca mefta gibi yatan kutunun başında elimiz belimizde ne olduğunu anlamaya çalışıyoruz Kutunun üstündeki eciş bücüş yazıyı okuyorum isim benzerliği var adres ve vergi numarası farklı diyorum.Müdür şöföre dönüyor

''Bu bizim değilmiş neden aldın ? ''

''Ben ne bileyim al dediniz aldım ''diyor.

''Nasıl getirdin peki.?''

''Benim araba almazdı bunu ordan ayarladım bir araba'' diyor.

''Bana dönüyor sen neden aldırdın ? ''

''Ne bileyim ben kargonuz var gelin alın dediler bende zarf zannettim ''diyorum.

Bağla kargo şirketini diyor.Bağlıyorum.Kısa bir tartışmadan sonra Nakliye ve hammaliye bedeli talep ediyor yoksa kargonuzu iade etmem diyor karşı taraf kabul etmiyor. Bizde genel müdürlüğe yazı yazıyoruz. Genel müdürlükten arayıp özür diliyorlar şubedeki arkadaşarını uyaracaklarını merak etmememizi söylüyorlar beş dakika geçmiyor ki telefonum çalıyor bir bayan iyi günler hanımefendi ben kargo şirketinden arıyorum diyor başka bir şey söylemesine fırsat vermeden bir dakika diyerek hemen Müdür Bey’e aktarıyorum Şubeden arıyorlar diyorum.

İki saniye sonra telefonum çalıyor müdür kızgın al şu telefonu yaa!.. bağladığın teyzenmiş diyor.Şaşırıyorum .

''Teyze deminki senmiydin ?Neden kargocuyum dedin ''diyorum.

''Canım seni işletmek istedi aklıma kargodan aradığımı söylemek geldi.Ne bileyim senin telefonu müdüre bağlayacağını.Ne sinirli adammış o öyle ''diyor

Offff teyze yaaa offf, ne yaptın sen ?Daha yeniyim zaten doğru dürüst tanımıyor adam beni arızalı olduğumu düşünecek şimdi.

Tesadüfün bu kadarı pes yaniiiL

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..