Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler Gülen Adam

Takdir etmek, desteklemek meziyettir. Beğendiklerimizin ve doğrularımızın arkasında durup, bunu yüksek sesle dile getirebilmek ise yürekliliğimiz ve kendimize olan güvenimizdir. Her zaman destek olmayı, dinlemeyi sevmişimdir. Laf arasında eleştirilere ve övgülere maruz kaldığım da olmuştur. Tabii ki kimse dört dörtlük olamaz. Eksik kaldığım yerleri tamamlamak için eleştirilere her zaman daha fazla kulak veririm. Ama dediğim gibi bunlar hep laf arasına sıkıştırılır ve ben içinden cımbızla çekip almak zorunda kalırım.


Derken bir gün yazılarını büyük keyifle okuduğum, “gülen adam” beni kaleme alıyor ve her biri birbirinden değerli kelimelerini bu kez benim için yan yana dizip cümleler kuruyor. Bu benim için nasıl bir mutluluk ifade etmem mümkün değil. Defalarca okumaya doyamadığım ve bana yazılmış bu blog hayatımda aldığım en önemli ve maneviyatı en zengin hediye oluyor.


İlkokul yıllarımda bir öğretmenim vardı. Bize güzel olan her şeyi övmemiz, insanları kırmamamız ve nezaketimizi sözlerimize yansıtabilmemiz adına bir öğütte bulunmuştu; “ağzınızdan çıkan her kelime siz büyüdükçe daha da önemli olacak. Cümleleriniz değer görmeye başladığında dikkat edin. İnsanoğlu kırılması kolay, tamiri zor bir sırça köşk gibidir. Bir söz vardır insanı neşesizken güldürür, bir söz vardır ki insanı sıhhatli iken öldürür. “ Cem Beraat Çamsarı “Merve Ballı” başlıklı blog yazısı ile yüzümde gün boyu kaybolmayan bir tebessüm, motive ve ilham kaynağı bıraktı. Kendisi insanlara hitap şekilleri, içtenliği, pozitifliği, yeri geldiğinde duygusallığı ile MB üyesi olduğumdan beri severek, beğenerek ve özenerek okuduğum yazarlardan biri.


İnsanın değer verdiği ve sürekli takip ettiği biri tarafından kaleme alınması ise onur verici. Ben üretmeyi severim evet ama ürettiklerimi sunmakta pek de iyi olduğum söylenemez. Hatırlarsanız bir bloğumda Belkıs Özener’i tanıtmak istemiştim sizlere. Yeşilçam’ın gizli yüzü diyerek… İşte tam kendimden bir şeyler bulduğum tarafı da perde arkasında kalmış olmayı seçmesi sanırım. Hayat bir sahne ise ve sahnede herkes için bir yer varsa perde arkasında olmak insanın kendine yaptığı haksızlık değil de nedir?


Sevgili Cem Bey beni sahneye davet etti tabir-i caizse. Sanki milyonlarca insan o an beni tanıdı ve yazdıklarımı okudu sayesinde. Teşekkürlerin eksik kalacağı bir destek bu benim için. Bu yazıyı yazmamdaki amaç ise; sevdiğim ve benim için önemli olan insanlar için bir şey yapabilme çabamdır. Cem Bey! Tavsiyeleriniz ve yazdığınız her kelime benim için anlatılmaz anlamlar taşıyor. Önemsediniz, ciddiye aldınız, vakit ayırdınız. Vermiş olduğunuz bu emek tarafımca asla unutulmayacak. Ayrıca güveninizi boşa çıkarmayacağımı da belirtmek isterim.

Her şey gönlünüzce olsun Gülen ve Güldüren adam. 

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=317407

Sevgiler 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..