Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

03 Ekim '08

 
Kategori
Öykü
 

Testi-5-

Testi-5-
 

..


“Nere götürüyor sen beni?”

“Meraklanma, daha önce gittiğimiz yere gidiyoruz.”

“Sen beni sevmiyor.”

“Nedenmiş o?”

“Sevseydin arardın. Aramadı sen. Çok zaman oldu ama sen aramadı.”

“Ha, tamam. Boşver bunları,” dedi arabanın arka koltuğunda Nihat, Alona’yı öptü. Göğüslerini okşamak isterken kadın elinden tutarak engelledi.

“Ne oldu yine?”

“Nere götürüyor sen beni?”

“Her zamanki yere gidiyoruz. İşin falan mı vardı yoksa?”

“İşim olsa ne işim var burada. Kafam çok bozuk ben.”

“Hayırdır, ne oldu? Burak biraz yavaş sür arabayı. Virajlarda keyfim kaçıyor.”

“Pardon abi. Dalmışım.”

Alona, “Sen daldı, biz öldü. Yavaaşş!”

“Tamam, tamam. Üzerime gelmeyin.

Abi yarın kaçta alacağım sizi oradan?”

“On gibi gel. Sonra icabedeni yapacağız.”

“Demek saat sabah onda bana git diyecek sen. Ben çok özledi seni. Sen neden böyle kaçıyor erken?”

“İşimiz var Burak’la; temizliğe gideceğiz.”

Burak kahkahalarla gülerken içinde bulunduğu stresli ve gergin havadan çıkmak ister gibi sahteydi.

“Siz temizliğe gidecek, ama nere gidecek?”

“Otelin birinde temizlik işimiz var. Hem sana ne, bu merak ne!?”

“Abi, kızla konuşurken seninde konuşman değişti, fark ettin mi?”

“Tamam da haksız mıyım, sana ne? Neden bu merak?”

Alona, “Tamam kızma, madama kızma. Yoksa madam istemez.”

“İstemezsen isteme. Aynen geri götürür bırakır seni. Yok mu başkasında sanki. Yapmasam bu gece ne olur sanki.”

Işıyan sabaha doğru araba, çam ağaçlarının arasından geçerek kuzeye doğru yoluna devam etti.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..