Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tevrat ve İsrail !....

Tevrat ve İsrail !....
 

israil 'in vahşice öldürdüğü masum bebek


Her gün İsrail zulmünü anlatan birkaç e mail alıyorum. Sanıyorum ki e mail kullanan tün okuyucularımıza da bu mailler gidiyor.

Bu mailleri yazan ve dağıtan insanlarımız bu acının, gözyaşının, çocuk ölümlerini durmasını isteyen duyarlı insanlardır.

Yapabilecekleri başka bir şeyleri olmadığı için insanlarımızı aydınlatmaya çalışmaktadırlar. Uyarılarda bulunarak bilinçlenmemize katkılar sunmaktadırlar.

Hangi malların satın alındığında Filistin ‘e kurşun olarak döneceğini bu maillerden anlayabiliyoruz.

Günlük hayatta kullandığımız temizlik ürünlerinden tutunda, beslenmemize katkı sunan çeşitli ürünlere kadar. Bunların içinde giyimden beyaz eşyaya bir çok ürün mevcut.

Bizler duyarlı insanlar olarak bu ürünlere karşı cephe almalıyız ve masum çocuklara sıkılan kurşunların sahibi olmamalıyız.

Aksi takdirde bu gün Filistinli masum çocuklara sıkılan kurşunlar, kim bilir belki yarın bize ve çocuklarımıza sıkılabilir.

Bu neden ile alış veriş yaparak iki kere düşünmeliyiz diye düşünüyorum, bu benim kişisel düşüncem.

Gelen maillerden söz etmiştim.

Bunların birkaç tanesinde Tevrat olarak bildiğimiz, Yahudilerin kutsal kitabı ile ilgili.

Tevrat’a inanıyoruz. O da bizim kitabımızdır. İmanın şartlarından birisi de kitaplara inanmaktır. Bu neden ile bu konuya biraz daha hassas bakıyorum.

Bakın Tevrat ‘ın tesniye Bölümü Ayet 10-17 ( sayfa 197) bizlere ne diyor;
“rabbin miras olarak sana vermekte olduğu bu kavimlerin şehirlerinde nefes alan kimseyi sağ bırakmayacaksın. Rabbin sana emrettiği gibi tamamen yok edeceksin.”

Bana göre korkunç bitmedi başka bir ayet yine Tevrat ‘ta Yeremya Bölümü Ayet 3 ( sayfa 736)

“Onları kasaplık koyunlar gibi ayır ve öldürme günü için onları hazırla.”

Yine Tevrat ‘tan devam ediyorum.

Tevrat I samuel bölümü Ayet 3 ( sayfa 286) ;

“onların her şeylerini tamamen yok et, ve onları esirgeme; erkekten kadına, çocuktan emzikte olana, öküzden koyuna, deveden eşeğe kadar hepsini öldür.”

Tevrat böyle diyor. Yahudilerde gereğini yerine getirdiklerini söylüyorlar. Ayrıca Yahudilerin inandıkları talmud diye inandıkları yasa olarak kabul ettikleri kurallarında ise bakın şöyle diyor;

“yalnız Yahudi olanlara insan gözüyle bakılır. Yahudilerden gerisi sadece birer hayvandır.”

İsrail ‘in bağımsızlık töreninde konuşan zamanın Devlet Bakanı Ben Gurion ne diyor;

İsrail ‘in tek hedefi vardır oda Nil ‘den Fırat ‘a kadar elde etmek.

İşte bunların tüm amacı bu Nil ‘den Fırat ‘a kadar.

Gelin bir kez daha düşünün alış verişlerinize dikkat edin. İsrail ‘e hizmet etmeyelim. Müslümanlara sıkılan kurşunların parasını biz ödemeyelim.

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..