Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Utanalım kendimizden!

Utanalım kendimizden!
 

Yazımda israfı nasıl yaptığımızdan bahsedemedim ama yaptığımız en büyük israfta su israfı.


İsrafın ne kadar kötü bir şey olduğunu hepimiz biliyoruz. Peki neden israf yapıyoruz hala? Filistin'de çocuklar ölüyor.

Orda yiyecek ekmek bulamıyorlar. Biz burada bulduğumuzu beğenmiyoruz. Aslında bunu ben de yapıyorum. Bundan sonra yapmayacağım. Ayrıca yemekleri yiyebileceğimiz kadar alalım israf etmeyelim ne olur? Peki sadece israfla mı?
Tasarrufta yapmalıyız. Bir zahmet klima açmayalım. Soba ısıtmıyor mu? İlle de açacaksak fazla açmayalım, ısınacağımız kadar.

Bence ülkemizde israfın en büyük temsilcileri oteller. İnsanlar ne de olsa her şey dahil diye yemekleri yarım bırakıyorlar. Oteller de bu yüzden israfın kaynağı oluyor. Ordan artan artıklarla bütün Filistin doyar. Peki neden onlar
bunu düşünemiyorlar? Merak ediyorum doğrusu.

Peki turistlere ne demeli? Ne de olsa bizim suyumuz ya başlarından aşağı boşaltıyorlar. Utanmasalar suyu direkt yere boşaltacaklar. Turistlere yapılan indirimler falan. Adam parasını veriyor ama verdiği paranın iki katı da zarar
veriyor.

Bu blogu yazmamın en büyük sebebi Ali ağabeyimdir. Bana bu fikri o verdi. Yani aramızda israfı konuşuyorduk ben düşündüklerimi söylerken o bana neden bunu blog yapmadığımı söyledi? Aradan biraz zaman geçti ama kısmet bugüneymiş.

Her zamanki gibi iyi ve sağlıcakla kalın. Bloglu günler dilerim :)

 
Toplam blog
: 30
: 819
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1998 Adana doğumluyum. Basketbol ve futbolu iyi oynadığımı söylerler. Burada tüm konular hakkında dü..