Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Tırtıl kurabiye

Tırtıl kurabiye
 

Uzun bir aradan sonra yeniden yazmaya başlıyorum... Bu kurabiye çayın yanında çok yenilen ve yapması gayet kolay olan bir kurabiyemdir. Yalnız kalıbı metalden olursa daha rahat yaparsınız. Plastik olursa da eliniz boş kalır. Ben bir defa plastiğini kulandım sonra kalıbı çöpe attım. Sizde o hataya düşmeyin. Umarım çok beğenirsiniz.



Malzemeleri:

Yumuşatılmış yarım margarin
2 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
2 çay bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çimdik tuz
Alabildiği kadar un
Kakao

Hazırlanışı:

Malzemelerin hepsini derin bir kapta yoğuralım. Hamuru fazla unlamadan önce ikiye bölelim. İkinci hamura kakao karıştırarak yoğuralım ve özel kalıbından çıkararak yağlanmış tepsiye dizelim. Diğer hamur çok ıslaksa biraz daha un katalım ve onu da kalıbından çıkararak yağlanmış tepsiye dizelim. 150'c fırında pişirelim.

Afiyet olsun...
 
Toplam blog
: 16
: 3280
Kayıt tarihi
: 07.09.07
 
 

Evliyim 3 çocuğum var. Mutfakta zaman geçirmekten çok hoşlanıyorum. Birşeyler üretim yeni tatlar eld..