Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Titanik'in sırrını çözdüm

Titanik'in sırrını çözdüm
 

Titanik 1912 yılında Atlantik Okyanusu'nun soğuk sularına gömülmüştü. Titanik'in sırrı tam 85 yıldır çözülemedi. İngiliz ve Amerikalı araştırmacılar Titanik'in sırrını çözebilmek için okyanusun dibindeki enkaza robot indirmeye çalışadursunlar ben kazanın sırrını karada çözdüm.

Yaptığım araştırmalara göre Titanik'e gemi Saump Hampton limanından hareket etmeden önce kaçak olarak Türk yolcular binmişlerdi. Gerisi malum.

"Kaptaaaan. Ön güverteden dumanlar yükseliyor. "

"Telaşlanma. Türk yolcular mangal yapıyorlar. Bana da sucuk ikram ettiler. Nefis olmuş. Ben gidiyim de biraz da pirzola yeyim. "
. . .

"Lan Battaaal. Odun kalmadı lan. "

"Mahmut abi gemideyiz. Nerden buluyum abi ben odunu. "

"Bul oğlum işte bir yerlerden. İki kilo daha pirzola var lan. Yengen daha karpuz kesecek. "
. . .

"Hello Mahmut. "

"Ooo Kaptan gel hele. Bah gaynanan seviyo ha. Sucuktan sonra pirzolanın da üsdüne geldin ha. "

"Oooh nefis Türkiş kebap. Türkiş lokum. Boğaz. Türkiş insanlar çok hoşgörülü olmak. Ben Kapadokya, peri bacaları bayılmak. "

"Bokunu çıkarma kaptan. Otur ye pirzolanı gevezelik etme. Al şu rakıyı da devir. Sana susuz doldurdum. "

"Ben içmeyim. Trafik falan çevirir şimdi. "

"Denizin ortasında ne trafiği kaptan. Hem daha alkolmetre icad olmadı keyfine bak. Götür. Haydi şerefe. "

"Çin çin çin çin. "
. . .

"Kaptan nerede kaldın ya her yanımız buz dağı. "

"Dağlaaaaar dağlaaaaar. kurban olaaam yol ver geçem. "

"Kaptan sen sarhoşsun. "

"Biz heybelideeeee her geceeee buz dağına çıkardıııııık. Buz dağınaaaaa çıkardıııııık. "

"Kaptan sis var. Görüş mesafesi azaldı. Hız keselim. "

"Hız kesme ortaya iki dilim beyaz peynir kes. Sonra getir benim arabayı gidiyim ben kafam iyi. "

"Kaptan karada değiliz sudayız sudaaaa. "

"Suda. Pakize Suda. Pakize Suda'yı bulun bana çabuk. Çekil len sen de ordan. "

"Bırak Dümen'i kaptan. "

"Ya ben Haydar Dümen'e mektup yazdıydım. Mail attıydım cevap yazmadı ya. Şeyolmuyo benim şeyim onu sorduydum bak iyi akıl ettin. Bırak lan dümeni. "

"Anaaaaa. Bak buz dağına vurduk kaptan. "

"Çabuk hasar raporu ver len. "

"Hasar yok kaptan çizik yok. Çelik ne de olsa. "

"Eee Çelik de değişti tabiii. "

"Anaaaa kaptan gemi su alıyo yaaaa. "

"Hani çizik yoktu lan. "

"Çizik yok da kaptan başka mevzu var. Geminin altı delinmiş. "

"What? "

"Kaptan senin mangal yapan Türk yolcular var ya. Odunları geminin altından sökmüşler kaptan. Titanik batıyor kaptaaaan. "

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..