Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

TKDP'ye onay veren yüce divanlık suç işler

TKDP'ye onay veren yüce divanlık suç işler
 

T-KDP ye onay veren yüce divanlık suç işler.

Bundan yaklaşık 15 yıl kadar önce idi. İlçe Cumhuriyet Savcısına gittim ve ona şifahen bir şikâyette bulundum.

“Irak ta kurulmuş bir partinin adı Kürdistan Demokrat Partisi. Bizim elbette başka ülkenin iç işlerine müdahale etme hakkımız yok fakat bizim basınımız ve bazı üst düzey insanlar bir haber uğruna sıkça bu ismi dile getiriyorlar. Bu söylem oradaki bir Kürt devletini dile getirmek ve tanımak anlamına gelir. Bizim kamuoyumuzda bu söylemin suç teşkil ettiği söylenemez mi? Orada bir kürt devleti kurulacak. “ Türkiye’nin o zamanki kırmızıçizgileri arasındaydı.

Savcı bana; elimizden ne gelir. Ben; en azından bizim yetkililerin veya basının bu ifadeyi kullanmaması gerekmez mi, bu suç değil mi, diye sorduğumda; haklısınız ama elimizden hukuki olarak hiçbir yaptırım veya cezai müeyyide gelmez, dedi.

Elbette ben bir hukukçu değilim ama bir vatandaş olarak bu söylemi sindiremiyorum. Görüyorum yolun sonunu.

Şimdi aynı oyun Türkiye de oynanıyor. Önce halkın diline bu ifadeyi bir süre işleyecekler ve dile alışırken sonra beyinlere alıştırılacak ve sonra bir devlet kuruluşuna doğru gidecektir. Bir süre sonra insanlar orada bir kürt devletinin kuruluşunu kabullenmiş olacaklar ve kimse karşı çıkmayacaktır.  Önce ifadeyi kabullenme ve ardından da özümseme taktiği.

Bu parti dilekçesini İç İşleri Bakanlığına sunmuş. Kesinlikle kabul edilmemelidir. Bu isimde bir partinin kuruluşuna onay vermek, bir devletin kuruluşuna müsaade etmek demektir. Buna onay veren bakanlık veya Cumhuriyet Baş Savcılığı da olsa yüce divanla yargılanmalıdır. Bunun adı resmen Türkiye topraklarında bir kürt devleti kurma iznidir.

AKP dikkatli ol…….

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..