Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '13

 
Kategori
Üniversiteler
 

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Bilinçli Gençler Kulubü Başkanı Selçuk Bakış ile...

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Bilinçli Gençler Kulubü Başkanı Selçuk Bakış ile...
 

Selçuk Bakış


 

GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ BİLİNÇLİ GENÇLER KULÜBÜ BAŞKANI  SELÇUK BAKIŞ “ KULÜBÜMÜZÜN FAALİYETLERİ  BENİ GELİŞTİRDİ . OKULA ARTIK DAHA ŞEVK VE HEYECANLA  GİDİYORUM”

SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız?  Hangi okulları okudunuz? 

 

SELÇUK BAKIŞ- İsmim Selçuk BAKIŞ. 1991 İstanbul doğumluyum. Malatyalıyım. Benden başka , benden   küçük 1 kardeşim var. İlkokulu İstanbul Gündoğdu İlköğretim Okulunda okudum. Liseyi Bahçelievler Kemal Hasoğlu Lisesinde okudum. Şimdide buradayım ve Gaziosmanpaşa Üniversitesinde İşletme bölümü 3. sınıftayım.

 

SORU- Neden Tokat Neden işletme? Bu okulu yazmadan önce ve şu an duygularınız arasında ne fark var? 

 

SELÇUK BAKIŞ-   Benim küçüklüğümden beri arabalara hayranlığım vardı ve çok severim arabaları. Bu yüzden hayalim makine mühendisi olmaktı. Peşinden çok koştum bu hayalimin ama olmadı. 2. hayalimde yöneticilik tarzında bir meslekti ve bu hayalim gerçekleşti.  Tabi ki her öğrencinin hayalidir en iyi üniversitede okumak ancak herkes içinde bu mümkün olmuyor. Tokat'ı seçmemin sebebi memleketime yakın olmasıdır.

 

SORU- Bize ailenizden bahseder misiniz? Anne  ve babanız ne iş yapar?  Kardeşleriniz  nerede okur Onların sizin  gelişiminize bakış açısı nedir?

 

SELÇUK  BAKIŞ-  Babam Malatya'da tekstil işiyle uğraşıyor. Annem ev hanımı. Kardeşim Açık Öğretimden muhasebe okumaktadır.  Ailem kişisel ve sosyal açıdan kendimi geliştirmemi tabi ki sonuna kadar destekliyorlar ve bu konuda üstlerine düşeni sonuna kadar yapıyorlar diyebilirim. 

 

SORU- Bilinçli gençler ile tanışmanız nasıl oldu.?  Kulüpte hangi görevleri aldınız? 

 

SELÇUK BAKIŞ- Bilinçli Gençler Kulübü ile ilk tanışmam 1. sınıfta oldu. O zamanlar Bilinçli Gençler Kulübü yeni kurulmuştu ve başkanlığını yapan ve yönetiminde olan kişiler arkadaşlarımdı. Bu sayede tanışmış oldum kulüple. Kulübe geçen seneye kadar sadece üye olarak katılıyordum. Geçen 2 sene boyunca kulübün insanlar için gelişimlerini sağlamak açısından çok faydalı olduğunu gördüm ve şuanda Bilinçli Gençler Kulübünün Başkanıyım.  

 

SORU- Kulübünüz bugüne kadar neler yaptı? 

 

SELÇUK BAKIŞ - Kulübümüz sosyal yardımlaşma ve sosyal açıdan her türlü konularda üyelerimizi bilinçlendirmek adına bir çok faaliyette bulundu ve bu tarz faaliyetlerde bulunanları da her zaman  destekledik. Kısacası bilinçlenmek ve bilinçlendirmek adına her türlü etkinlik ve faaliyetlerde bulunuyoruz.

 

SORU- Bundan sonra çalışmalarınız neler olacak?

 

SELÇUK BAKIŞ- Bundan sonraki çalışmalarımız kulübümüz adına yeni projelerimiz var.Bunları hayata geçirerek bu 1 seneyi dolu dolu geçireceğiz. 

 

SORU- Sizce bu kulüpte çalışmanızın su an eğitim hayatınıza ve iş yaşamınıza ne katkısı olacak?

 

SELÇUK BAKIŞ- Kulüpte yürüttüğüm başkanlık görevi okuduğum bölümle alakalı bir ders olduğu için ilerideki iş hayatıma bir nevi hazırlık yapıyor da sayılırım. Eğitim hayatımı daha renkli kılıyor kulüp ve daha bir şevkle geliyorum okula.

 

SORU-  Üniversite gençliği genelde sosyal değil ve her şeyden,  kendilerine el uzatan herkesten çekinir halde. Bunlar ilerde iş yaşamında başarılı olamayınca gene  başkalarını suçluyor.Bunun bilinçli insan olmakla  alakası nedir? Bu aşamada bilinçli gençler kulübü  gençlere ne kazandırabilir?

 

SELÇUK BAKIŞ-  Üniversite geçliği diyerek genelleme yapmak yanlış olur. Sosyal hayatı son derece renkli olan üniversite gençleri de var ve dediğiniz gibi sosyal olmayan gençlerde var. Sosyal yaşamı renkli olan, kişisel gelişimini geliştiren gençlerin iş hayatında başarılı olma ihtimalleri zaten çok yüksek. Sosyal olmayanlar ise kendilerini geliştirmeli tabi ki. Bu konuda kulübümüzün de yaptığı faaliyetlerle bu üniversite gençlerine destekte bulunmaktadır. 

 

SORU- KPSS Konusunda neler düşünüyorsunuz ?    Alternatif önerileriniz var mı?

 

SELÇUK BAKIŞ-  KPSS her öğrencinin olduğu gibi benimde mezun olunca ilk tercihim ancak kendimizi geliştirdikten sonra kendimizi donanımlı hale getirdikten sonra özel sektörde de çalışılabilir diye düşünüyorum.  iktisadi ve idari bilimler fakültesinde okuyoruz ve fakültemizdeki bölümlerin çok geniş bir meslek alanı var ve bunun değerini bilmeliyiz.

SORU- Gaziosmanpaşa   Üniversitesi ve iktisadi İdari Bilimler Fakültesinin  gelişimi için neler önereceksiniz? 

 SELÇUK BAKIŞ-Gaziosmanpaşa Üniversitesi zaten gelişmiş bir üniversite ancak dışarıdan küçük bir üniversite olarak görünüyor. Bunun sebebinin tanıtımdan kaynaklandığını düşünüyorum. Tokat şehrinin gelişimi ile üniversitenin de yükselişe geçeceğini düşünüyorum.   

Çok teşekkür ederim Selçuk Kardeşim

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..