Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '13

 
Kategori
Üniversiteler
Okunma Sayısı
413
 

Kayseri Erciyes Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Başkanı Mustafa Keçeli ile...

KAYSERİ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İŞLETME VE EKONOMİ KULÜBÜ BAŞKANI MUSTAFA KEÇELİ “ KULÜP İLE ÇALIŞMAYA BAŞLADIĞIM ZAMAN İLETİŞİM VE GELİŞİMİMDE BÜYÜK İLERLEME OLDU”

SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?

MUSTAFA KEÇELİ- Ben Mustafa Keçeli.1993 Hatay Yayladağı doğumluyum. Ailenin en büyük çocuğuyum. İlkokul hayatıma Yayladağı’nda başladım. Altınözü’nde devam ettim. Liseyi ise merkez Özbuğday Lisesi’nde okudum. Şimdi ise Erciyes Üniversitesi’nde İşletme bölümünde  eğitimime devam etmekteyim.

SORU- Neden kayseri? Neden İşletme ? Bu okulu yazmadan önce ve bugünki duygularınız arasında ne farklar var?

MUSTAFA KEÇELİ- Kayseri’yi yazma nedenim buraya önceden yapmış olduğumuz geziydi. Okunabilecek bir şehir olduğunu gördüm ve geldim. Neden işletme sorusuna gelecek olursak İşletme bölümü kişinin kendini geliştirebileceği bir bölüm olduğundan tercih ettim. Erciyes Üniveresitesini yazmadan önce endişeli duygular içerisindeydim. Acaba doğru yerimi tercih etti diye ama gün geçtikçe iyi ki de buraya gelmişim diyorum.

SORU- Bize ailenizden bahseder misiniz? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz  nerede okur? Onlarin bu gelişiminize  bakış açısı nedir?

MUSTAFA KEÇELİ-  Babam Zeytinyağı ticaretiyle uğraşır. Annem ise ev hanımı. İki tane kız kardeşim var. En küçük kardeşim ilkokul 4. sınıf öğrencisi ve oldukça başarılı bir ögrenci. Diğer kardeşim ise Nevşehir Üniversitesi'nde Edebiyat okumakta. Bişeyler yapmak istediğimde aileme hep danıştım ve desteklerini aldım. Bu durumlara gelmemde ailemin katkısı paha biçilemez.

SORU-Kulüp ile tanışma hikayenizi anlatır mısınız? Kulüp ile nasıl tanıştınız?

MUSTAFA KEÇELİ- Kulüp Erciyes Üniversitesinde kurulmuş bir kulüptü  ama aktif değildi. Ben ve arkadaşlarım  bu kulübü devralarak tekrar aktifleştirmek  istedik. Kulübün tekrar kurulmasında bize en büyük desteği Dar'ulerkam Eğitim Kültür Derneği verdi. Derneğe ayrıca teşekkür ediyorum. Kulübü açmamızdaki en büyük etken Dar'ulerkam Eğitim Kültür derneğidir yani.

SORU- Kulübünüz ile yakın zamanda neler yapmayı arzulamaktasınız?

MUSTAFA KEÇELİ-Kulüp olarak bir çok planlar hazırladık. Konferanslar seminerler ve etkinlik yapmayı hedefliyoruz. Bu programları sık sık yaparak kendimizden bahsettirmek istiyoruz. Yapacağımız proğramlar kişinin hem gelişimi hemde geleceği açısından önemli olması ilk temennimiz. Bunun için çalışma yaparken ögrencilerinde fikirlerine de yer veriyoruz.

SORU- Kulüpte çalışmaya başlayınca hayatınızda ne gibi değişiklikler oldu?

MUSTAFA KEÇELİ-  Kulüpte çalışmalara başlayınca insanlar ve kurumlarla iletişimim daha da arttı. Düşüncelerimi daha açık ifade etmeme  yardımcı oldu. Aktif olmanın ilk şartı insanlarla etkili bir iletişim kurmaktan geçtigini  öğrendim. Kendime olan özgüvenim arttı. Çünkü bunları yapamadığınız zaman başarılı olamıyorsunuz. Yeni arkadaşlıklar ve yeni çevreniz oluyor. Bu da bana artı bir değer kattığını düşünüyorum.

SORU- Üniversite öğrencileri genelde aktif değil ve sosyal de değiller. Aktif olması ne gibi çalışmalar yapacaksınız?

MUSTAFA KEÇELİ- Öğrencilerin en büyük şikayeti etkınlıklerin az olması. Bizde bunu göz  önüne alarak daha fazla faaliyet gösterme çabası içinde olacagız. Kayseri etkinlik yapmaya uygun bir şehir. Bizde bunu kullanmaya çalışacagız inşallah. En büyük destekçimiz  Dar'ulerkam Eğitim Kültür Derneğinin de katkılarıyla  büyük proje ve etkınlıklere imza atmayı düşünüyoruz. Sadece etkinlik değil öğrenciler için yararlı seminer ve konferanslarda düzenleyecegiz. Katılım ve talep arttıkça doğal olarak proğramlarımızda artacaktır.

SORU- Kulubünüze Üniversite hocalarınız ve Üniversite yönetimi ne gibi destek vermektedir?

MUSTAFA KEÇELİ- Yeni kurulduğumuzdan dolayı şu anda Üniversitemizden henüz bir destek alamadık .Yapacağımız etkinlik ve proğramla Üniversite ve hocalarımızdan çok büyük destekler alacağımıza inanıyorum. Erciyes Üniversitesi Kulüplere sahip çıkan ve destekleyen bir üniversite. Bizde bu desteği alabilmek için elimizden geleni yapacağız.

SORU- Fakültenizin ve Üniversitenizin gelişimi için neler önereceksiniz ?

MUSTAFA KEÇELİ-  Üniversite ve fakültemiz Türkiye’de adından söz ettiren bir okul. Okulumuzun başarılı bir geçmişi var. Benim üniversite ve fakülteme önerebileceğim tek şey daha çok çalışıp gayret etmek olacaktır. Bunun için başta biz öğrencilere iş düşmektedir. Ben Üniversitemizin ilerleyen dönemlerde Türkiye’de ilk sıralarda yer alacağına inanıyorum.

SORU- Kayseri aktif insnaların şehri olarak bilinir. Kayseri de öğrenci olarak bundan  faydalanıyor musunuz?

MUSTAFA KEÇELİ-  Kayseri insanı iş hayatında aktif insandır. Kayseri’ye gelen öğrencilerin çoğu yapılacak bişeyin olmadığından şikayet eder. Ama bence bu kişiden kişiye değişen bir düşünce. Herkes bir şeylerin yapılmasını beklerse tabiki de yapılacak bişey olmaz. Herkes içindeki girişimciliği ortaya koysa en aktif şehir olarak tarihe geçeriz. Kayseri'de öğrenci olmak farklı bi duygu. Çünkü Belediye öğrencilerin yararlanabileceği her turlu imkanı ortaya koyuyor  Zaten. Önemli olan bu imkanlardan yararlanabilmek.

Çok teşekkür ederim. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1097
Toplam yorum
: 345
Toplam mesaj
: 293
Ort. okunma sayısı
: 1523
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster