Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TOPLUMSAL ÇÖZÜM ÖNERİM

Ülkemiz

Çözüm bekleyen sorunlar yaşıyor

Özellikle ekonomimiz

Müthiş bir pahalılık sendrumu yaşıyor

 

Neye el uzatsan

Ateş pahası

El yakıyor

Fiyatlar akla uygun değil

 

İki kişilik aileyiz

Gidiyoruz markete

En az 200 TL ile çıkıyoruz

Bu koşullarda

Dört beş nüfuslu aileler en az 500 le çıkarlar

 

Bu durum

Tüketimi geriletiyor

Tüketim gerileyince

Üretim duruyor

Üretimin durması çalışan sayısını azaltıyor

Bu ise açlık yaşatıyor

İşini kaybeden insanlara “vah” deyip duruyorum

 

Evet

Allah yardımcıları olur inşallah

 

Bu durumda

İlk koşul

Devlet emisyon hacmini arttıracak

Çalışanlarına zam yapacak

Çalışanlar alışverişte bulunacaklar

Tüketim canlanacak

 

Üretim tüketim dengesi gerçekleşecek

İş yerleri sağlıklı çalışır olacaklar

İşsizlik belası yaşanmayacak

Bu uygulama “Keynesgil uygulama”dır

Yararlıdır

Ülke ekonomisini ayağa kaldırır

Ülke ekonomisi üreten ekonomi olur

 

Bu noktada

Devlet Yönetimimiz

Herşeyden önce barışçıl siyasete geçecek

Muhalefet partilerine el uzatacak

İktidar muhalefet

Sorunları birlikte ele alacaklar

Ortak paradigma oluşacak

Ortak paradigma birlikte uygulanacak

Ülke düzlüğe çıkarılacak

 

Şu fiyat dengesizliği giderilecek

Her üretim malı gerçek fiyatında değer bulacak

Herkes herkese güvenle bakacak

Ortak girişimler gerçekleşecek

 

Bu girişimler

Devlet yönlendirmesiyle yapılmaya çalışılacak

Böylece

Ülke için gerekli üretimler gerçekleşecek

Acil ve süreli yatırımlar konusunda

Devlet Halka devamlı bilgi verecek

Halk da kurduğu şirketlerle buna yönelecek

 

Bu noktada

Çok da yararlı bir adım canlarım

Halkçı Karma Ekonomidir

Devlet Halk el ele gelecek birlikte çalışacak

Hükümetimiz

Siyasi çalkantılarla uğraşmayacak

Ekonomik çalkantılara el atacak

Muhalefetle birlikte çalkantıları giderecek

Ülkeymizim düzlüğe çıkmasını sağlayacak

 

Bütün bu çalışmalar

Doğa Toplum ve Bilinç olaylarını doğruca çözen

“Eytişimsel özdekçi “ yöntemle yapılacak

 

Yani

Siyasi iktidarımız

Toplum yaşamında görülen

Zıtların birliği ve çatışmasını doğru yönetecek

Toplum için yararlı olanı tercih edecek

Bu durum toplumu o yararlı yanına çekecek

Çünkü erk bunu istiyor diyecek

 

Sonra

Toplumu nitelikli sayısal çoğunluğa çekecek

Nitelikli insanlar çoğalacak

Siyasi iktidar nitelikli insanlarla bir olacak

Sorun çzücülük ayağa kalkacak

Çözülmedik sorun kalmayacak

 

Üçüncü olarak

Sayasi İktidar

“Reddin reddinin reddini” gerçekleştirecek

Dünün yanlışlarını silecek

Yarına daha doğruyla girdirecek toplumu

 

Umarım düşüncelerim değer bulur

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..