Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Toplumsal Sıkıntılarımız

Toplumsal sıkıntı yaşıyoruz
Ekonomik olarak
Siyaset olarak
İç ilişkiler olarak
Dış ilişkiler olarak
Terör olayları olarak
Sıkıntı içindeyiz
Pahalılık yaşıyoruz
Pazarda
Kırmızıbiberin kilosu 20 lira markette 26 lira
Dolar ve Euro kabalama 6- 7 lira
Genç işsizlik oranı yüzde 26 küsur
İç ilişkiler ayrıştırıcıların elinde
Dış ilişkiler
Delirmiş ABD başkanının oyuncağı durumda
Herif durmadan iç ve dış sabotajlarla
Ülkemizi sıkıntı yaşatıyor
Terör olayı durmuyor bir türlü
Her gün şehit haberleri alıyoruz
Dış alımdan yana yol alıyor piyasamız
Dış borç bulmakta zorlanıyoruz
Diğer konularda aynı sıkıntılı durumda
Taşlar yerine oturmuyor bir türlü
Görüntü bu görüntü
Ümitsizlik egemen toplumda
Toplum umutsuz olunca da
İşlerin düzeleceğinin garantisi yok
Toplum umutlu olacak ki
Olumsuzlukları olumlu kılacak
Ben burada
Toplumumuzu uyarmak istiyorum
Sessiz kalmayın diyorum
Ses çıkarın hem de avaz avaz
Görün
Düşünün
Çözüm üretin
Bu çözümü önerin
İktidarın dikkatini çekin
Yanlışları düzelttirin
Demokrasi açık sistemdir
Açık sistemde düzeltme vardır
Yöneten
Yanlışlarını bir şekilde fark eder
Yanlışı düzeltir yoluna öyle devam eder
Bugünkü durum
Bunu gerektiriyor halkım
Yanlışı ilan edeceksin doğrusunu söyleyeceksin
İktidara bunu böyle yap diyeceksin
Düzeltme yaptıracaksın zorla da olsa
Bugünlerde seni yaptırımcı görmüyorum
Sessizsin
Burada temel noksanlarını da söyleyeyim
Okumuyorsun öğrenmiyorsun
Doğruyu yanlışı ayırmıyorsun kabullenicisin
Bundan kurtulman gerekiyor
Dinde aşırı tutucusun ama
Dini Kuran dini olarak öğrenmiyorsun
Aşırı korku yaşıyorsun din konusunda
Oysa Kuranı kendi dilinle okuyup anlasan
Kuran korku üretmez cesaret üretir
Kuran Allah öğütleri içerir sadece
Öğütlere uyan kazanır yaşarken
İkinci konu ise
Demokrasi bilinci gelişmedi sende halkım
Demokrasi
Çoğunlukçu değil çoğulcudur
Herkes demokrasiden eşit yararlanır
Demokraside
Özgür seçimle iktidar belirlenir
Kurumsallık   
Kurumların iç işlerinde bağımsızlığı
Hukukun üstünlüğü
İnsan haklarına uyum vardır
Bütün insanlar eşittir yani
Emek özgürlüğüne sonsuz saygı
Sömürüye son verme
Ekonomik yapılanmalara devlet desteği vardır
Sözlerimin sonunda
“Kabahat sende halkım
Söylemeye dilim varmıyor ama
Kabahatin çoğu sende halkım” diyorum
Nazım babanın deyişiyle


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..