Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '15

 
Kategori
Güncel
 

Toprak Ana'nın Şehitlerimizin acısına feryadı

Toprak Ana'nın Şehitlerimizin acısına feryadı
 

Pusuda bekleyenler sizler de boğulacaksınız.


Acılar şehitlerimiz var oldukça devam eder. 

Şehitlerimiz onlar kimlerin çocukları, Anneleri Babaları kim? Ateş düşer, yürekleri yanar anne ve babanın. 

Hikayeleri hazin. Yürek dağlayan fidanlar onlar. Toprak doymadı. Terör ve terörist Doğu Anadolu'da Güneydoğu Anadolu'da yuvalandığı varlığını sürdürdüğü dağlardarda boğulacak. O dağlarda Mehmetçiğin kanı var, o dağlarda bir Anne'nin bir Baba'nın feryadı var. O dağlarda Ülkenin yüreği var. 

Ben o dağları gördüm Muş'u gördüm Lice yi gördüm. Şehitlerimiz, çocuklarımız kısa bir eğitimden sonra vatani görevini yapmak için yola çıkanlarımız, evlatlarımız, sizin acılarınız ülkemizi dağladı.  

Buralara karakollara çok daha tecrübeli yıllarını askerliğe vermiş askerler neden gitmiyor. Nerelerdeler? En tecrübeliler, görevdeler mi bu profesyoneller. Bitmeyen kurtuluş savaşlarımızda bizi kim kurtaracak, Çanakkalede olduğu gibi genç fidanlarımız, liselilerimiz mi?

İyice kin nefret oluşturmak elbette terörün amacı. Bunu engellemek kimin görevi?

TÜRKİYE; Güneydoğu Anadolu'dan Doğu Anadolu'dan Ankara'dan büyük. 

Kadınlar o terör denilen lanete biraz biz bakalım, Doğudaki Batıda Egedeki kadınlar, çocuklarımıza, gençlerimize bizler sahip çıkalım. 

Teröre destek verenler, medet umanlar, göz yumanlar mutlaka o çocukların kanları bir gün sizi'de boğacak. 

Ankara'da oturanlar, profesyoneller o karakollarda bir müddet kalın. Daha kaç can gidecek o canları korumayı öğrenmeniz için. Güzelim Eylül ayını kana bulayan timsahlar    

Utanıyorum sizlerde, ülkemin güzel insanlarından, güzel şehitlerimizden. 

Teröristler, kana susamış vicdansızlar, o dağlar size hesap soracak. Ne istiyorsunuz? Pusu kuran kan emiciler. O anaların çığlıkları sizi de yakıyor, yakacak da. 

Tecrübesiz çoçukları göndermeyin ey tecrübeliler.......

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..