Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '13

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Torun kahvaltısı

Torun kahvaltısı
 

SUCUKLU OMLET (GÖRSEL NETTEN ALINTI)


14 yaşındaki erkek torunum, onlara gitmemin sevinci ile bana kahvaltıyı eliyle hazırladı. “Bu gün benim canıma kendi sunumum olan sucuklu güzel bir omlet yapacağım dedi ve yanına da özel kaplar içinde kakaolu kek yaptı. Şaşırdım kaldım, o yaşta bir erkek çocuğunun başarısına hayran oldum. Demek ki insan istedikten sonra, kadını erkeği olsun küçük yaşta da başarılar yaratabiliyor. Allah yavrumu nazarlardan korusun. İşte o omletin yapılışı:

Sucuklar soyulup ince, ince kıyılır, yanmaz tavaya dizilir. Tavanın büyüklüğü kişi adedine göre olacak. Yine kişi adedine göre yumurtalar sucukların üstüne kırılır. Yumurtaların üstüne önceden közlenip soyulmuş sivri biberler yerleştirilir ve onların üzerine domates dilimleri konulur, en üste kaşar rendesi serpiştirilir. Tavanın ağzı kapatılarak hafif ateşte pişirilir. Bizler tuzsuz yediğimiz için tuz  ve baharat koymadı, isteyen koyabilir.Nefis bir kahvaltılık. Evde yemek yoksa öğlen yemeğinde de yenebilir. Afiyet olsun.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..