Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '13

 
Kategori
Aile
 

Torunlarıma 'Okuma Bayramı'nda kırmızı kurdeleyi ben takacağım!..

Torunlarıma 'Okuma Bayramı'nda kırmızı kurdeleyi ben takacağım!..
 

alıntı


Torunlarıma ‘Okuma Bayramı’nda kırmızı kurdeleyi ben takacağım!..

Allah hepimizinkileri bizlere bağışlar inşallah!..

Benim biri kız, biri oğlan iki torunum var…

Torunlarımdan 04 Ekim 2012’de dünyaya gelen Defne nam-ı diğer Kartopum İstanbul’da yaşıyor.

Temmuz 2013’de Büyük Jüri tarafından Kartpostal Bebekleri Güzellik Yarışmasında             Kartopum ‘2013 Dünya Kartpostal Güzeli’ seçilmiştir(!)     

Kartopumu tüm kalbimle ve bu toprakların insanları, ülkem adına kutluyorum.

Başarılarının devamlı olmasını diliyorum.

Torunlarımdan 28 Aralık 2012’de dünyaya gelen Kaan nam-ı diğer Karaoğlan İzmir’de yaşıyor.  

Temmuz 2013’de Büyük Jüriönünde Dünya  Bebekleri Objeleri Hızlı ve Doğru  Algılama Yarışmasını kazanan Karaoğlan ‘2013 Dünya Algılama Şampiyonu’ seçilmiştir(!)

Karaoğlan’ın erken gelenüstün performans ve başarılarını tüm ülkem adına kutluyorum.

Bundan sonraki yaşamında daha büyük başarılara imza atacağına inanıyorum.

İlköğretim aşamasında yaşayacakları öğrenmenin verdiği heyecanı şimdiden hissediyorum.

Çocuğu bir zamanlar ilkokula, günümüzde de ilköğretim okuluna gidenler bilir, Milli Eğitim Sistemimizde ‘Okuma Bayramı’ diye bir şey vardır.

‘Okuma Bayramı’nda birinci sınıfta ÇOCUKLARIN HEPSİ OKUMAYI SÖKÜNCE  bir kutlama yapılıyor, YAKALARINA KIRMIZI KURDELE TAKILIYOR.                                 

Böylece, Okul’un birinci sınıf öğrencilerinin tümü ‘okuma yazmayı’ başarıyla gerçekleştirmenin mutluluğunu tüm öğretmenler ve velileri ile birlikte ‘Okuma Bayramı’nda yaşıyorlar.

Bu kutlama programına öğrenci velileri hazırlamış oldukları pasta ve diğer ikramlarla katkıda bulunuyorlar.

Gel zaman git zaman kırmızı kurdele de başkalaşım geçirmiş, değişmiş, hazır keçeden yapılmış fiyonklar yer almış bazı okullarda

Başka annelerin, öğretmenlerin de hoşlanabileceği ve ‘Okuma Bayramı’nda da öğrencilerin yakalarında görebileceğiniz hazır keçeden yapılmış bronş halini almış fiyonk modelleri sunuyorum.                           

Böylece Defne ve Kaan’ın okuma ve yazma öğrenmelerinin keyfini, mutluluğunu öğretmenleri ve anne babalarıyla birlikte yaşayacağımız günleri iple çekiyorum.

Allah izin verirse, ‘Okuma Bayramı’nda torunlarıma ‘kırmızı kurdeleyi ben takacağım!..

12.07.2013, Türkiye                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 
Toplam blog
: 392
: 908
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

1951 Muğla doğumluyum. Ege Üniversitesi İktisadi ve Ticari Bilimler Fakültesi'ni 1974 yılında bit..