Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

Trafik canavarlarından seçmeler

Trafik canavarlarından seçmeler
 

Ceza makbuzunu kapan geliyor, siz kayıt ediyormuşsunuz diye. O kadar ilginç konuşmalar geçiyor ki aramız da bir gün birinin ters yanına geleceğim dünyayı mor seyredeceğim...

-Yine ben geldim, ceza yedim...
- evet tüm canavarlar bana geliyor
- hı !
- ya trafik canavarları işte...anlayın işte deyip yüzüne bakıyorum yüzünde gülmeye yakın bir hava sezersem birlikte gülüyoruz.

Trafik cezalarını kesen memurlar cezayı keser iken ne yapsınlar cazip hale getirmek için
- Bakın eğer bunu ilk on beş gün içinde öderseniz cezanın yüzde yirmibeşi affoluyor diye cezayı yiyen kişinin yüreğine su serpiyorlar.
Bu işi yapan memure hanımın yanına gelince inanımıyorlar buna,teyit etmek istiyorlar...
- Şey eğer erken ödersem...
memure hanım bir maşrapa da ben su dökeyim diyerek beklenen cümleyi söylüyor;
- Evet çok doğru cezanın size tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içinde öderseniz yüzde yirmibeşini ödemiyorsunuz.
Bir rahatlama seziyorsun cezayı yiyende. Canınız çekiyor ah diyorsunuz ;
"şöyle gidip bir park cezası yesem de gelip indirim yaptırsam canım çekti" Mazallah hamile bayanların canı çekerse aman aman...
Bazıları da inanmıyor bilgisayar kayıtlarına cezanın makbuzunu görmek istiyor.
-Nesini merak ediyorsunuz?
-Kim, ne zaman, nerede yemiş? İçimden devam ediyorum o kelime oyununu hatırlayıp; kim görmüş ne demiş?
Kimisi cezayı yer yemez koşarak geliyor dumanı üstünde. Dururmuyum hemen bir söz atıyorum. Kimi sözüme tebessüm ediyor kimi de şaşkın bakakalıyor yüzüme...
-Yeni bir ceza sıcak sıcak fırından yeni çıkmış mubarek...
Diyorum ya bir gün mor seyreceği dünyayı...

Bugün de böyle kısa kısa gülmeceler. Ne yapalım başka türlü geçmiyor zaman. hep hüzün olmamalı bazen şakaya vurmaz isek nice olur hallarımız değil mi ama... Sevgi ile kalın efendim.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..