Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '12

 
Kategori
Deneme
 

Tünelin Ucunda Görünen Işık..

Tünelin Ucunda Görünen Işık..
 

Mum Işığı kadar bile bir pırıltı görsen, korkma yürü yolun açık..


Çok çok uzun dinledim seni. Vakit olsa bir o kadar daha dinleyebilirdim.

Anlattın, anlattın..

Anlattıklarınla geçen her dakika, seni daha çok tanımama, sana daha çok saygı duymama yardım etti.

Zaten sana karşı saklayamadığım saygı zaaf karışımı bir fırtına var beynimde.

Ama önemli olan beynimdeki fırtınanın dinmesi ya da dinmemesi değil.

Önemli olan senin kafandaki artçı sarsıntıların büyük bir depreme dönüşmemesi. Tahmin etmişsindir, bu artçı sarsıntılar, senin saatlerce anlattıklarının sana verdiği zararlardır.

Depremler zordur, yıpratıcıdır, yakıcıdır, acıtıcıdır, ölümcüldür.. Ama tüm bu yıkımların yok edilmesi de imkansız değildir.

Hayat Otobanı'nın bundan sonraki bölümlerinin temellerini sağlam ve hilesiz malzemeyle atarsın, sağlam basarsın adımlarını o yolda.

Göreceksin artçı sarsıntılar değil, 9,5'luk depremler bile zarar veremez artık sana. Ve dimdik, onurlu, gururlu, korkusuzca yürüdüğünü görürsün bu acımasız otoban'da..

Ama önce o yola giden tünelin ucundaki ışığı görmen lazım. Ben gördüm senin yerine o ışığı, bu gün seni dinlerken.

Sende göreceksin eminim.

Yeterki yılma,

Temelleri daha sağlam at bundan sonra..

Unutma,

"Sabaha en yakın zaman,

Gecenin en karanlık zamanıdır."

Sevgiler..

Saygılar..

13.08.2012

 
Toplam blog
: 243
: 760
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

1957 Kars doğumluyum. Emekliyim. Gazi Üniversitesi İİBF İşletme bölümü ön lisans mezunuyum. Yazı ..