Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '18

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Turizmde Gidilen Yerin Koşullarına Uymak Sorun Olmamalı Diye Düşünüyorum

Turizmde Gidilen Yerin Koşullarına Uymak Sorun Olmamalı Diye Düşünüyorum
 

Pek de sorun eden yok çünkü zaten sorunlu yere giden yok.

Süleyman’ın hazineleri, el değmemiş doğa/deniz de aksilik çoğunlukla böyle yerlerde.

Hem ülkeme turist gelsin diyor hem de turistlere bile yasak var.

Hadi yasak var diye peygamberin ülkesi Arabistan’a, Fars diyarı İran’a, firavunlar ülkesi Mısır’a, köpek eti yedirirler diye Çin’e, Ebola var diye Afrika’ya gitme!

Risk başka tabi ama Lama ısırdı, deve tepti diye gitmemek de olmaz.

Ülkelerin kurallarına da uyuver ne olacak yani.

Dikkat ettim bu konuda fazla sorun çıkmıyor. İki nedeni olabilir: Ülkeler turizm geliri için kendi insanları için uyguladıkları yasakları uygulamıyorlar ya da böyle ülkelere turist gitmiyor( veya uygun turist gidiyor)

Yoksa yani lafın gelişi İran’da Arabistan’da Avrupalı turistler yarı çıplak gezmiyorlar herhalde.

İki taraflı bir durum: Hem gittiğin yer turist gelsin diye ellerini açmış bekliyor, hem de turist göreceği/gezeceği yerlerin hatırına küçük kısıtlamalara katlanıyor. Bu nedenle sorun olmuyordur.

Ben turistlerin bu anlamda gittikleri yerlerde sorun yaşadıklarını hiç duymadım. Risk ve zorluklar ayrı tabi. 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..