Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK HALKI DOĞRUYU...

TÜRK HALKI DOĞRUYU DUYMALI

Evet

Sevgili Ulusum

Evet

Evet

 

Bizim

Bugünlerde yaşadığımız sıkıntı

Doğruların

Türk halkının genelince bilinmemesidir

Bu noksanlık

Toplumsal ayrışmaya götürüyor bizi

Toplumsal ayrışma

Ortak paradigma yaratmıyor

Ortak doğrular konulmuyor ortaya

Ortak doğrular olmayınca da

Yapılan uygulamalar

Toplumca tam destek görmüyor

Bu da

Yapılan uygulamanın

Sonuç vermemesine neden oluyor

Her uygulama

Yarım yamalak kalıyor

Netice “sıfıra sıfır elde var sıfır “oluyor

 

Bu yönümüz zayıf Türk Ulusu

Bu yönümüzü güçlendirmeliyiz

Yani

Doğrudan yana olacağız

Doğruyu

Düşmanımız bile söylese evet diyeceğiz

Siyasi rekabeti

Siyasi Partilerimize bırakacağız

Onları can kulağıyla dinleyeceğiz

Ne demek istediklerini anlamaya çalışacağız

Anlayamazsak

Anlayanla konuşup anlayacağız

Söylenen halkın yararına ise

Mutlaka uygulanmasını isteyeceğiz

Ve mutlaka da uygulattıracağız

Uygulama anında da omuz vereceğiz

Bu bizi barışık toplum olmaya götürecek

Ve

Toplumsal mutluluğu yaşatacak

 

Sorarım size

Sizin için

Yandaşlık mı

Mutluluk mu

Çok önemlidir

Duyumsuyorum

Mutluluk diyorsunuz

Ben de öyle diyorum

 

Ve

Bu bağlamda diyorum ki

Sevgili Muhalefetimiz

Toplumu mutluluğa götürecek

Tasarımlar planlayınız

Bunları

Halkın anlayacağı şekilde deklare ediniz

Halkın anlamasını takip ediniz

Anlaşılma tam oluyor mu olmuyor mu

Ona bakınız

Oluyorsa peki deyiniz

Olmuyorsa yineleyiniz

Anlaşımasını sağlayana kadar

 

Aslında

Türk Muhalefetine çok iş düşüyor

Türk Muhalefeti

Gelişmişlik tanımını halka sunacak

Halk

Gelişmiş toplum olmayı isteyecek

O uğurda çalışmaları destekleyecek

 

Gelişmiş toplum

İnsan ilişkileri çok güzel olandır

Ekonomisi

Üretim tüketim dengesi yaşayandır

Yani üreten ekonomidir

Döviz rezaleti asla yaşamayandır

Eğitimi

Bilimsel eğitim olup

Kişide değerlemeler yaratandır

Eğitimden geçen her insan

Özsaygılı

Özdenetimli

Empati yapan

Sorun çözücü

İşbirliğine yatkın

Kişi olur

Bu değerlemelere sahip kişiler

Toplumu ayağa kaldırır

Bir daha da yere düşürmez

 

Ben bunları söylüyorum

Dilerim ki

Her yurttaşımız da bu noktaya gelir

Türkiye Cumhuriyeti

Üstün Devletler statüsüne katılır

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..