Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '16

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

Türkçede anlam anlatım

Türkçede anlam anlatım
 

TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM


Dil eğitimi için başvuru kitapları çok önemli.İşte sizlere sunduğum TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM bu alanda yararlanacağınız kaynak yapıt. 

Türkçe bilginizi alışkanlıklarınıza döndürünüz.Bunu başarmak için kayanak olabilecek başvuru kitabınız olmalı, işte bu, TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM.

TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM'ı edinmek için:

Posta Çeki : 11675 224

Ederi : 50 Tl

Telefon : 0535 390 58 24

Türkçeyi kavramak bireysel, ulusal görev olarak duruyor.Bunu savsaklamayalım kaynak kitaplarımız bize yol göstermeli.

TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM sizlere katkıda bulunacak, yol gösterecek.

Türkçe anadili sorunumuzu özellikle aydınlarımız yaşıyor.Aydınların bu alandaki bulanık görüşlerini aydınlatacak olan yapıt TÜRKÇEDE ANLAM ANLATIM!

Türkçeye gönül verenlere, Türkçeden yana olanara sevgilerimle, saygılarımla!...

 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..