Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Türkiye üzerine oyunlardan biri

Türkiye üzerine oyunlardan biri
 

25 Şubat 2007 Pazar günü Kızılay Beykoz Şubesi Yönetim Kurulu Seçimi için her zamanki gibi Beykoz'daydım... Mahallenin delisi olarak Beykozlunun isteklerini dillendirmek ve olması gerekeni yerine getirmek üzere...

Her seçimde ben giderim, her seçim öncesi Güler teyze bana "bak hırsızları, uğursuzları Kızılay'a sokarsanız bastonumu kafanda kırarım" diye söyler... Eeee o zaman sopa yemekten kaçmak da lazım...

Bu seçimde de gene aynı konuşmayı yaptı... Ama bu sefer Güler Teyzeye "Ankara istemiş bir kişiyi", "huzurlu çalışmak için onun da alınması gerek" dedim... Daha önce bana hiç böylesine öfkeyle bakmamıştı... Utandım...

Konuşmalar yapıldı, ben kim olduğunu bilmiyoruz ama, Kızılay Beykoz Şubesine herhangi bir siyaset sokturmayacağız ve hizmet ettiğiniz sürece saygı görürsünüz konuşması yaptım... bir de kim olursa olsun yardım edebilmenin güzelliğinden bahsettim anlayanlara...

Oylamaya geçildiğinde ne oldu nasıl oldu bilmiyorum ama, Beykozlu seçmenler hareketlendi... Dayatmaya hayır, siyaset istemiyoruz, halk için hizmet diyerek Ankara'nın adayını hizmet ettiğini görünceye kadar yönetime sokmama yönünde oy kullanıldı...

Bu ülkede 50 yaş üzerinde fiziksel sağlık ve güç olsa, dünyayı oynatacak heyecanın olduğunu görmek muhteşemdi... Daha alt yaş gruplarında da aynı aşkı görürüz inşallah...

Oylama ve oy sayımı esnasında Ankara elemanı tarafından bir yerler düzenli olarak bilgilendirildi... Ben zatı alileri tarafından ismim alınarak ve araştırılacağım söylenerek üstü çok da kapalı olmayan bir şekilde uyarıldım, oy sayımında çok saygısız bir şekilde sayım komisyonu devamlı taciz edildi vbg...

Kızılay bir hizmet kuruluşu... Eğer bir kişi hizmet etmek istiyorsa eder... Yönetime girmek yada girmemek herhangi bir şekilde sorun değildir... Ama ilk defa bir seçimde, çıkar gruplarının birbirlerine girmesi gibi bir şey yaşandı, tek taraflı olarak... Cengaverler gibi savunduk Beykoz Kızılayımızı...

Küçücük bir yerde böylesine hırs yapmak, Türkiyenin geleceğine bir yere kadar ipotek koymak isteyen zihniyetin ürünü... Demokrasinin öngördüğü hiçbir şeyi uygulamayıp, demokrasiye inanan (ben değil) insanlara karşı silah olarak kullanmak için kendisine alt yapı hazırlamak... Ama yapılanların demokratik çözümleri de olacak merak etmeyiniz...

Veee son olarak, sadece halkın katkısıyla yapımının sonuna gelinen Kızılay Beykoz Şubesi, Kavacık Sağlık Merkezi 2007 içerisinde hizmete girecek... Her şeye rağmen ve sadece halka hizmet etmek üzere...

Olası olumsuzluklarda buradan duyurulacaktır kamu oyuna...

 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..