Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Haber
 

Türkler' in zafer gecesi

Ümit ediyorum ki, yarın yabancı basında ve Avrupa gazetelerinde bu başlık yer alacak. Çünkü bu gece Türkiye çok önemli bir maça çıkıyor. Bosna-Hersek karşısında alacağımız üç puan bizi Euro 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası Finalleri'ne taşıyacak. Norveç, Malta karşısında puan kaybettiği takdirde, Türkiye yenilse dahi finallere gidecek olan taraf olacak.

Fakat işi şansa bırakmamak gerek. Elimizde bulunan bir puanlık avantajı riske atmamamız lazım. Bu maçı kazanırsak, Norveç'in ne yaptığı bizi ilgilendirmiyor olacak.Yunanistan'ın ardından grup ikincisi olarak şampiyonaya adımızı yazdıracağız.

Ali Sami Yen Stadı'nda oyananacak olan maç, saat 21:00'de start alacak. Staddaki taraftarlar ve maçı televizyonları başında izleyecek olan tüm Türkiye, Milli Takım'ımızı cani gönülden destekleyecek. Norveç maçında olduğu gibi, hepimiz Milli Takım'mızın galip gelmesi için tek yürek olacağız. İnşallah maçtan sonra da zafer şarkıları söyleyeceğiz.

Ama şunu unutmayalım: İhitimaller arasında mağlup olmak ta var. Yenilsek bile gönlümüz yine Milli Takım'dan yana olsun.

Ben inanıyorum ki, bu gece bambaşka bir gece olacak. Ülkemiz adına zor bir dönem geçirdiğimiz şu günlerde, biraz mutluluğa ve rahatlığa ihtiyacımız var. Millet olarak, yaptığımız çalışmaların meyvelerini toplamaya ihtiyacımız var. Milli Takım, grubunda geriye düştüğü zaman gösterdiğimiz sabrın ve desteğin karşılığını bugün alacağımıza inanıyorum.

Mağlubiyetlerin ardından Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Haluk Ulusoy; " Ne olursa olsun, ben Euro 2008 Finalleri'ne gideceğimize yürekten inanıyorum. " demişti. Fatih Hoca da buna benzer açıklamalar yapmıştı. Sonunda fianllere bir adım kaldı. İnşallah bu engeli de kazasız, belasız geçeriz.

Hep destek, 'tam' destek.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..