Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRKLÜĞE SEVGİYLE BAKARIM

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

Evet

 

Ömrüm

Türklüğü sevmekle geçti

Geldim

Neredeyse yolun sonuna

 

Derdimdir

En başta

Türk Soyu sevsin Türklüğü

Yeter mi

Yetmez

Dünya üzerindeki her insan da

Sevsin derim soyumu

 

Sevilmek

İnsan için olduğu kadar

Toplum için de temel gereksinimdir

Sevilen toplum

Değerler bütünü olur

Güzellikler içeriir yapısı

Kötülükleri terk eder

Sadece insanlığı yücelten olur

 

Bu bağlamda

Ben Türk Toplumunu

En başta

Saygı yaşayan olarak

Özdenetimli olarak

Empatik davranan olarak

Sorun çözücülüğü gelişmiş olarak

İşbirliğine yatkın olarak

Görmek istiyorum

Israrla bunu

Toplumumuzda göreyim diyorum

 

Öyle inanıyorum ki buna

Bu özellikleri yeterince ilerlemiş

Türk Toplumu

Dünyayı barış cenneti yapar

Dünyanın neresinde bir anormallik yaşanırsa

Derhal oraya el atar

O anormalliği normalleştirir

 

Yukarıdaki özellikler

Türk İnsanını

Duygusal zeka yüksekliğine ulaştırır

Bu da

Türk toplumunu

Diğer toplumlarla barış içinde

Efendi efendi yaşamaya götürür

 

Şu yaşadığımız

Rusya’nın Ukrayna saldırı asla yaşanmaz

Şu emperyalist sömürü de öyle yok olur

 

Emeğe saygı

En yüce değer olur

Kadına saygı da aynen öyle olur

 

Bu toplumda yöneten

Sadece ve sadece

Barış ve kardeşlik içinde başarıyı düşünür

Herkesin mutluluğunu düşünür olur o

 

İşte

Türklüğe olan sevgi budur

İnsan

Türklüğü sevdikçe

Türklük için durmadan güzellikler düşünür

Ve o güzellikleri gerçekleştirir

 

Türklük sevgisi

Çok yaman bir sevgi be kardeşlerim

Bu sevgi

Seveni de

Sevileni de

Çok mesut ve bahtiyar kılıyor

Bu insan

Daha çok seviyor

Daha çok da seviliyor

 

Dünyada canlarım

Sevgiden daha değerli bir şey yoktur

Çünkü

Allah sevgidir canlarım

Allah sevgidir

 

Sevgiyi es geçen

Allah’ı da es geçer

 

Bu ise

İnsanı insanlıktan uzaklaştırır

Insalıktan uzaklaşan insan

İnsanım diyemez

İnsanca işler de yapamaz

 

Bu da

Bu dünyada boşuna yaşama demektir

Ha yaşamıştır insan

Ha yaşamamıştır fark etmez

 

Son sözüm

İnsan

Ben bu dünyada yaşadım diyebilmeli

Derim ben

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..