Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Türkülerim

Türkülerim
 

Her tür müziği seviyorum. Ama ben de türkülerin yeri ayrı. Türküler beni alıp götürüyor. kimilerine göre türkü dinleyenler alt kültürden sayılıyor.Kim ne derse desin, türkü dinlerken benim içim sızlar, yüreğim titrer. Bu yüzden türkü formunda şiirlerde yazıyorum. Bunların çok güzel olduklarını biliyorum. Okuyanların yorumları bu.

Ve istiyorumki birileri bunları alsın türkü yapsın.dilden dile dolaştırsın.

Havalanmış gider gönül şahini.
Yollara düşürdü yar beni beni
Vurunca inletir sazın telini
Tellere düşürdü yar beni beni.

Kimi mendilinde kimi yazmada
Oyaya düşürdü yar beni beni
Kimi avucunda kimi saçında
Kınaya düşürdü yar beni beni.

Bazen yaprağına bazen dalına
Güllere düşürdü yar beni beni.
Türküdür söylenir aşık ağzında
Dillere düşürdü yar beni beni

Dilerim okuyanlar beğenir. Ve benim türkülerimde her yerde, her gönülde söylenir. İlerleyen zamanlarda başka örneklerde veririm türkülerimi sizlerle paylaşırım.Bu konudaki yorumlarınızı bekliyorum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..