Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

TÜYAP için Milliyet Gazetesi'nden destek bekliyoruz...

TÜYAP için Milliyet Gazetesi'nden destek bekliyoruz...
 

MB Bülten'in bu haftaki sayısında çok ilginç bir haber vardı.

MB Yazarları TÜYAP'ta!!!

TÜYAP Kitap Fuarı 31 Ekim- 8 Kasım 2009 tarihleri arasında yapılacak. MB yazarlarından da fuara katılımlar olacak. Yazarlarımızı orada desteklemek ve imza günlerine katılmak isterseniz fuarı yakından takip etmenizi öneriyoruz.

Bu konuya ilişkin yazarlarımızdan Coşkun Karabulut'un önerilerini kendi kaleminden okuyabilirsiniz:

MB yazarları olarak kitap fuarında editörlerden destek bekliyoruz


Milliyet Blog yazarlarının nasıl TÜYAP'ta olduğuna dair değerli yazar arkadaşımızın sayfasına gittiğimde ise başka bir şeyle karşılaştım. Coşkun Karabulut'un Milliyet Blog servisinden "haklı" taleplerini sıraladığını...

Bir çok arkadaşın bildiği gibi bu yılın Nisan başında ilk kitabımı çıkarabildim. Kitap yazmak ayrı bir iş, onu geniş kitlelerin ulaşabileceği hale getirmekse bambaşka bir iş... Bu sürecin içine girmeyenin tam olarak anlayamayacağı bir şey. Eserinizin kitap haline gelmesinden sonraki süreç de onun satılabilir hale gelmesi. Aslında bu eskiden çok daha zormuş. Milliyet Blog sayesinde kitabım biraz daha fazla tanınır, bilinir hale geldi. (İlk kitabım, "Adalar ve Kıtalar" çıktı.) Ancak bu yazının izlenme oranına baktığımda 1736 sayısını görebiliyorum. Kitabın internet sitesindeki durum çok daha sıkıntılı.

TÜYAP bizim ilk gençlik yıllarımızdan itibaren büyük bir heyecanla beklediğimiz bir kitap şenliği. Bu sene 28.si yapılacakmış. Özellikle Beylikdüzü'ne taşındıktan sonra ulaşım zorlukları yüzünden sık takip edemememiş olsam da TÜYAP aklımın bir köşesine yazılmış bir buluşma noktasıdır.

Bu sene biraz daha heyecan ile bekliyorum, çünkü artık bir kitabım var.

Temmuz'un son haftasında yayınevime uğradım ve sohbet arasında TÜYAP'a katılıp katılmayacağımızı sordum. Onlar da yazarlarla görüşeceklerini, kabul görülürse katılacaklarını söylediler. Sanırım bu anlamda "ben istemiyorum" diyecek bir yazar bulamayacaklardır.

Milliyet Blog Türkiye'nin bence en büyük sivil toplum platformudur.

Milliyet Gazetesi'nin günlük olarak 70 milyon tıklanma aldığı göz önünde bulundurulursa, Milliyet Blog'taki tartışmaların çok büyük bir kitle tarafından takip edildiği gözlemlenebilir.

Önceki aylarda Murat Belge ile ilgili yazdığım bir yazı yazarın kendisine soru olarak yöneltildiğine göre farklı kanallardan da takip ediliyor.

Bu anlamda aslında karşılıklı bir ilişiki içinde olduğumuz söylenebilir.

Hazır önümüzde yazarlar ve okuyucularıyla çok büyük bir buluşma platformu varken bunun için Milliyet Gazetesi ve Blog servisinden bir şeyler talep etme zamanıdır diye düşünüyorum ben de...

Bu Türkiye'nin en büyük Sivil Toplum Platformu olan Milliyet Blog yazarlarının TÜYAP'ta seslerini duyurabilmeleri için Sn. Coşkun Karabulut'un taleplerine aynen katıldığımı belirtmek istiyorum.

1- Fuara katılacak arkadaşlar belirlensin ve toplu resimleri büyük bir bez afişe yaptırılsın. Milliyet Blog yazarları kitaplarını imzalıyor şeklinde fuarın önüne asılsın.

2- Katılacak yazarlarla ilgili Milliyet ve Milliyet Sanatta haber, gerekirse söyleşi yapılsın

3- Şimdiden MB internet sitesinde kitaplarımızın tanıtımı yapılsın.

4- Kitaplarımızın gazetelerin kitap eklerinde tanıtımı yapılsın.

Milliyet Gazetesi'ne şimdiden teşekkür etmek istiyorum...

Uzay Gökerman

MB yazarları olarak kitap fuarında editörlerden destek bekliyoruz

 
Toplam blog
: 2033
: 1268
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

"Keyif verici bir yalnızlık" olarak gördüğüm yazma serüvenimin en önemli merkezlerinden bir tanes..