Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tuzak seksopat/ tuzak nöropat/ tuzak psikopat

Tuzak seksopat/ tuzak nöropat/ tuzak psikopat
 

Başlık ilginç…

Doktor değilim. Olamazdım da zaten. Dayanamam hastalara; kana, yaraya, seruma, derde; ağlarım, üzülürüm, bayılırım. Hayır çok duygusal biri değilimdir. Haliyle buradan tüm doktor blogculara selamlar eder, görevlerinde başarılar dilerim.

Tuzak nöropat gibi bir hastalık olmuşum. Sol kolum, sinyaller veriyordu arada, dikkate almıyordum. Şimdi efendim; memur dediğin en basit bir öksürükte bile doktora gider. Sevk alır. Günlerce analiz, tetkik yaptırır. Kendine baktırır. Bu normal memur için geçerli. Demekki bendeniz ANORMAL memurum. Her bi hapşırıkta gitmem. Yumurta kapıya dayanır anca o zaman. Rujumu, allığımı, farımı sürmemiş bayramlıklarımı giymemiş hastaneye gitmem. Kazara gitmiştim de hırpani kılıkla, ateş 40 derece, bayan doktora memurum dediğimde dudak bükmüştü. Bu bana ders oldu. Utanmasam kuaförden sonra hastaneye giderim ya. Neyse, yumurta kapıya dayandı bu kez. Tuzak nöropat dedi sayın doktorum. İyi de o ne ola ki? Meğer EMG çekilecekmiş. Bizim kol, beyinden gelen sinyalleri sağa sola dağıtıyor, esas noktaya ulaştıramıyormuş. Şimdi sapmaları bulmak için EMG çekilecek.

Tuzak Seksopat diye bir hastalık var mıdır, diye düşündüm. Bu benim icadım sanıyorum. Başka yerde yok.

Acaba olsa ne olurdu. Varsa belirtileri nelerdir? Varsa böyle bir hastalık, tedavi edilmiş midir? Tedavi şekli nasıldır? He hee yazamıyorum, bu yazıyı yazarken bile çok komik sahneler geliyor gözümün önüne, ama ben senarist değilim, gülüyorum. Acaba olsa bunada EMG çektirirler miydi. Hani iğne batırırlarmış ya elektrik verip, kaçak tespit ediyorlarmış. Seks Firarda…

Sonra aklıma Tuzak Psikopat geliyor mesela. Iyyy, hayır vallahi sapık değilim. Anasayfam; şekil a'da görüldüğü üzere Milletin vekili olmaya karar vermiş zıpırtlak bir memurum. (Zıpırtlak da benim icadım oldu) Şimdi tuzak psikopat vardır, vardır da tespiti biraz zordur gibime geliyor. Tıp dünyası daha iyi bilir ya -tuzak psikopat tespiti için, beyin haricinde bir uzuv daha gerekli değil mi? Hani iğne batırmak için. Eeee, beyine iğne batırılamayacağına göre, tespiti yoktur. Bundan dolayı da; hayatımızda tuzak psikopat çoktur. Bu da benim tespitim efendim.

Nasıl? Tuzak seksopatı çözemedim ama, psikopatı çözdüm. Bakalım bizim nöropat nasıl çözülecek. Yarın Samsun tıp’tayım.

En derin saygılarımla efendim. Kendime de acil şifalar dilerim.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..