Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '09

 
Kategori
İnternet
 

Twitter

Twitter
 

twitter-bird


Sosyal ağların güvenliğinin tartışıldığı şu günlerde yeni yeni vakit ayırmaya başladığım twitter sayesinde o kadar çok bilgiye ulaştım ki...İnanılacak gibi değil!

Twiter; 140 karakterlik metinler yazarak kendinizi, yaptıklarnızı, yaşadıklarınızı, beğendiklerinizi veya beğenmediklerinizi anlatma imkanı veriyor kullanıcılarına.

Okumayı çok severim, ancak çok vakti olmadığı için okuyamadığım, ya da sonraya ertelediğim birçok şeyi twitter sayesinde tekrar keşfetmek veya daha yeni yazılmış, mürekkebi bile kurumamış bir makaleye ulaşmak, yorum yazmak, yoruma cevap almak bence çok heyecan verici.

Diğer insanların hayatlarından kesitler okumak, yaptıklarına ya da yapmak istediklerine tanık olmak, bazen onlarla mutlu olup, bazen onlarla hüzünlenmek, yüzünü bir ez bile görmediğin bir kişinin düşüncesine canı gönülden katılmak, hergün gördüğün, birlikte yaşadığın insanların bile seni anlamadığı ya da anlamak için çaba göstermediği bir ortamda çok kıymetli değil mi?

Ne zamandır dinlemediğim bir parçayı paylaşmak, ya da başkasının paylaştığı bir parçayla çok eskilere yolculuk yapmak, yeni çıkan bir albümden veya şarkıdan haberdar olmak benim için önemli.

Bu günlerde vaktimin çoğunu evde geçiriyorum. Evde özel ders veriyorum. Derslerimde bilgisayarı aktif olarak kullanıyorum.

Twitter sayesinde e-learning veya interaktif eğitim ile ilgili o kadar çok kaynağa ulaştım ki, bu kaynakları öğrencilerimle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Yazdığım blogları, hazırladığım aktiviteleri, yaptığım araştırmaları, bulduğum kaynakları twitterda paylaşıyorum. Oysa olumsuz çok şey duymuştum twitter hakkında. Meğer herşey bizim kontrolümüzdeymiş. Nasıl kullanmak istersek öyle kullanabilirmişiz. İyi ya da kötü kullanmak bize, takip ettiklerimize ve bizi takip edenlere bağlı.

Siz hala denemediyseniz, Twitter dünyasına girmek için acele edin derim ben.

Hemen bir twitter hesabı açın.

İsterseniz twit yazın isterseniz "direct message" özelliğini kullanarak bedava mesaj gönderin. Başkalarının yazdığı twitleri okuyup karakter tahlili yapın, beğendiyseniz paylaşın, beğenmediyseniz silin, isterseniz cevap yazın veya size yazılan cevapları yorumlayın.

Hadi kolay gelsin.

 
Toplam blog
: 34
: 1352
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Ailem benim her şeyim. Yazmayı çok seviyorum. Söylediklerim karşımdakiler..