Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
636
 

Ufaklığı öldürelim mi?

Ufaklığı öldürelim mi?
 

Belki de bu niki cidden değiştirmem gerekiyor.Bazen ciddiye alınmadığımı seziyorum ve çok bozuluyorum.Uzun zaman oldu burada yazmaya başlayalı.Fakat yine de arada bir '' Ufaklık hanım diyemiyoruz, adınızı yazın '' diye mesajlar geliyor.Demeyin zaten.Direkt ufaklık diye yazın.Neden yorumlarda bey, hanım diye hitap ediyoruz ki?Gereksiz bir ayrıntı değil mi?Sonra benim bayan olduğumu nereden biliyorsunuz?Belki de erkeğim.

Bazen de çocuk zannediyorlar ve bana yorumlarda yazıyorlar.'' Aaaa ben sizi yaşça çok küçük sanıyordum.''Bu çok küçük sanma, aslında çocuk sanma oluyor.Tabi bilgilerimde 1974 doğumu görünce şok oluyorlardır.Şimdi komik oldu bu durum.1974 doğumlu bir ufaklık.Ben cadı nikini kullansam, cidden cadı mı sanacaklar acaba?Sanki böyle aralarda kaynıyorum, yok oluyorum gibi.Yoksa bana mı öyle geliyor?

Bazen de ''Ufaklık büyük laflar etmiş '' deniyor.Evet ben büyük laflar etmeyi, büyük oynamayı ve büyük konuşmayı seviyorum.Bir de hep kartlarımı açık oynarım.En büyük hatam bu fakat huy işte.Can çıkmayınca huy çıkmıyor biliyorsunuz.

Aslında ben de bu durumdan biraz şikayetçiyim.Benim açımdan en kötüsü MB ' da yazdığımı kimseye söyleyemiyorum.Nikimi sormalarından çok korkuyorum.düşünsenize nikin ne ; Ufaklık....
Şimdi nasıl anlatılır ki bu iş arkadaşlarına, çevrene neden ufaklık diye sorduklarında...

Bu arada blog yazılarında da hep ismim unutuluyor nedense.( Son yazan arkadaşı kastetmiyorum.Genelde böyle oluyor.)Hep yazılarını okuduğum, karşılıklı yorumlaştığımız, sanal da olsa aramızın iyi olduğunu sandığım bloger arkadaş bakıyorum güzel bir blog yazmış.Neşeyle sayfasına girip, zevkle okuyorum yazısını.Yazının sonlarına doğru benim yüzüm düşmeye başlıyor, gözlerimden ateş çıkıyor.Herkesin adı geçiyor bloğunda.Bir tek ben yokum.Hemen bir sitem yorumu yazıyorum ve bunu yaparken hiç utanmıyorum.Öyle ayıpmış, yok blogerlar gülerlermiş, yok ismim olsun diye çabalıyorum sanırlarmış inanın hiç umurumda olmuyor.Bir güzel sitemimi yazıyorum.Hani doğrucuyum ya!!! Bilsin yani karşıda ki arkadaş değil mi?

Kısacası bu nik biraz benim işlerime köstek oluyor gibi geliyor.Küçük sanılarak okunmuyor olabilirim, adımı bilmediklerinden yorum yazamıyor olabilirler, blog yazılarında unutulabilirim, tanıdıklarıma MB'da yazıyorum diyemeyebilirim - ki bu sonuncuyu cidden kimseye diyemiyorum-. Ne yapsam bilemiyorum.Kısa zamanda bu nikten kurtulmam lazım.Yoksa yeni nikim huysuz mu olsa veya hırçın kedi mi?.Yoksa daha böyle kadınsı birşeyler mi bulsam? Mesela; kırmızı ruj , mavi geceler ...veya daha sert birşeyler mi olmalı? Rom , Çöl vahşisi...Ne dersiniz?

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Biz sizi ufaklık olarak tanıdık ufaklık olarak sevdik...Ufaklığın yazıları diye okuyoruz..Sanmayın ki sizi ufak görüyoruz..Kıymayın derim ama yine de siz bilirsiniz... Herkes ufaklık olamaz..Sevgilerimle..

Zeynep Gülay 
 05.12.2007 23:05
Cevap :
Olamaz tabiki :)  06.12.2007 11:49
 

Sevgili Arkadaşlar.Bakmayın siz bu ufaklığın 'Ufaklık' sızlanmalarına.O ne ufaklıktır o?! Siz onu daha tanımıyorsunuz.Hepimize''Psikolojik taarruz'' da bulunuyor.Fikir cimnastiği yapıyor bizlerle.Her seferinde de o üste çıkıyor.Sakın ha! Aman ha! ona isimler önermeyin.Bırakın onu kendi haliyle.O,senden,benden,hepiciğimizden hızlı yaşıyor.Bütün tatilleri dolandı geldi.Yollarda kaybolma pahasına:Ayvalıktaki sofrada,şeytanla beraber oturdu sofraya da,şeytan hayran oldu ona.Şeytana terliğini kaybettirdi laflarıyle.Ayvalıklı o şeytan,hala daha dağın tepesinde terliklerini arıyor.Gündüzleyin düz yollarda kaybolur gibi yapıp,en güzel tatilleri yapıyor.Ufaklık mış.Değiştirecekmiş.Takılan oluyormuş.Dereyi geçerken at değiştirmez o.Bilirim.O isimle sempatiyi topladı üstüne ve o isimle sevildi,hatırda kaldı.Düz yolda kaybolmaktan korkmaz da,bu isim yüzünden maraza çıkarsa korkar.Rana Ablası 'Beyaz Büğü'' der.İyi de,o şimdi hepimizi 'ütmekle' meşgul ablası?Di mi?!Siz siz olun,onu hoş tutun .Sakın

Muzaffer Cellek 
 28.11.2007 11:15
Cevap :
:)))) Demek beni bu isimle sevip,sempatik buldunuz :) Çok teşekkür ederim.Sevgiler.  28.11.2007 13:40
 

Ufak atta sercelerde sebeblensin. ***Ismin de guzel, pardon nikin, yazilarinda... Degistirme... Bizde ufaktan ufaga, ufak ufak, ufakligi okumaya devam edelim... Saygilar Ufaklik Hanimefendi... M. Kemal Ozturk

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk 
 28.11.2007 2:37
Cevap :
Kandırma bizi diyorsunuz :) Saygılar bizden Emekli Bir Subay Beyefendi :) Selamlar.  28.11.2007 8:58
 

Yaşasın ufaklık ! Her şey yolunda, sen de harikasın, aynen devam bence sevgili ufaklık . Arada bir ayna tutmak kendine iyidir. Sevgilerimle Ufaklık...

Neşe İleri 
 27.11.2007 23:12
Cevap :
...Arada bir ayna tutmak...Ben bunu hep yapıyorum galiba.Sevgiler.  28.11.2007 8:56
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 265
Toplam yorum
: 1206
Toplam mesaj
: 135
Ort. okunma sayısı
: 639
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster