Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Ufaklığı öldürelim mi?

Ufaklığı öldürelim mi?
 

Belki de bu niki cidden değiştirmem gerekiyor.Bazen ciddiye alınmadığımı seziyorum ve çok bozuluyorum.Uzun zaman oldu burada yazmaya başlayalı.Fakat yine de arada bir '' Ufaklık hanım diyemiyoruz, adınızı yazın '' diye mesajlar geliyor.Demeyin zaten.Direkt ufaklık diye yazın.Neden yorumlarda bey, hanım diye hitap ediyoruz ki?Gereksiz bir ayrıntı değil mi?Sonra benim bayan olduğumu nereden biliyorsunuz?Belki de erkeğim.

Bazen de çocuk zannediyorlar ve bana yorumlarda yazıyorlar.'' Aaaa ben sizi yaşça çok küçük sanıyordum.''Bu çok küçük sanma, aslında çocuk sanma oluyor.Tabi bilgilerimde 1974 doğumu görünce şok oluyorlardır.Şimdi komik oldu bu durum.1974 doğumlu bir ufaklık.Ben cadı nikini kullansam, cidden cadı mı sanacaklar acaba?Sanki böyle aralarda kaynıyorum, yok oluyorum gibi.Yoksa bana mı öyle geliyor?

Bazen de ''Ufaklık büyük laflar etmiş '' deniyor.Evet ben büyük laflar etmeyi, büyük oynamayı ve büyük konuşmayı seviyorum.Bir de hep kartlarımı açık oynarım.En büyük hatam bu fakat huy işte.Can çıkmayınca huy çıkmıyor biliyorsunuz.

Aslında ben de bu durumdan biraz şikayetçiyim.Benim açımdan en kötüsü MB ' da yazdığımı kimseye söyleyemiyorum.Nikimi sormalarından çok korkuyorum.düşünsenize nikin ne ; Ufaklık....
Şimdi nasıl anlatılır ki bu iş arkadaşlarına, çevrene neden ufaklık diye sorduklarında...

Bu arada blog yazılarında da hep ismim unutuluyor nedense.( Son yazan arkadaşı kastetmiyorum.Genelde böyle oluyor.)Hep yazılarını okuduğum, karşılıklı yorumlaştığımız, sanal da olsa aramızın iyi olduğunu sandığım bloger arkadaş bakıyorum güzel bir blog yazmış.Neşeyle sayfasına girip, zevkle okuyorum yazısını.Yazının sonlarına doğru benim yüzüm düşmeye başlıyor, gözlerimden ateş çıkıyor.Herkesin adı geçiyor bloğunda.Bir tek ben yokum.Hemen bir sitem yorumu yazıyorum ve bunu yaparken hiç utanmıyorum.Öyle ayıpmış, yok blogerlar gülerlermiş, yok ismim olsun diye çabalıyorum sanırlarmış inanın hiç umurumda olmuyor.Bir güzel sitemimi yazıyorum.Hani doğrucuyum ya!!! Bilsin yani karşıda ki arkadaş değil mi?

Kısacası bu nik biraz benim işlerime köstek oluyor gibi geliyor.Küçük sanılarak okunmuyor olabilirim, adımı bilmediklerinden yorum yazamıyor olabilirler, blog yazılarında unutulabilirim, tanıdıklarıma MB'da yazıyorum diyemeyebilirim - ki bu sonuncuyu cidden kimseye diyemiyorum-. Ne yapsam bilemiyorum.Kısa zamanda bu nikten kurtulmam lazım.Yoksa yeni nikim huysuz mu olsa veya hırçın kedi mi?.Yoksa daha böyle kadınsı birşeyler mi bulsam? Mesela; kırmızı ruj , mavi geceler ...veya daha sert birşeyler mi olmalı? Rom , Çöl vahşisi...Ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..