Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Uğur Meleke

Uğur Meleke
 

Milliyet'te ki köşesinde kullandığı resim ve e-posta adresi


Uğur Meleke'nin ilk yazısını nerede gördüm, nerede okudum hatırlamıyorum, çokta önemli değil. Meleke'nin yazılarını okumak bana futbolu seven biri olarak çok keyif veriyor. Klişe gibi gelebilir ama futbola benim baktığım gibi baktığına inandığım birini okumak dinlemek çok keyifli. Meleke'nin yazı hayatına nasıl başladığını bilmiyorum ancak başlamasına katkıda bulunanlara teşekkür ediyorum. Kendisi böyle güzel yazıları yazababildiği için gerekli saygıyı ve övgüyü çoktan haketti.

Uğur Meleke kendisine ait internet sayfasında bugüne kadar yazmış olduğu tüm yazıları yayınlıyor. Eğer şimdiye kadar hiç okumadıysanız, ilk yazıdan başlayarak okuyabilirsiniz. Ben zaman zaman geçmiş tarihli yazılara da bakarak olayları Meleke yaklaşımıyla tekrar hatırlamaktan keyif alıyorum. Eminim ki gerçek bir futbol sever Uğur Meleke'yi de sever.

Sürekli olarak takip edememişseniz bile www.meleke.com adlı siteden fırsat buldukça Uğur Meleke'yi okuyabilirsiniz.

 
Kayıt tarihi
: 26.02.07
 
 

Okumayı seviyorum. ara sıra yazıyorum da. yazdıklarımı birilerinin okuma olasılığının olması bile he..