Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Ülkeler Sorunlarını Çözemedikleri Zaman Dış Güçler Akbabalar Gibi Üşüşüp Sorunu Büyütürler

Ülkeler Sorunlarını Çözemedikleri Zaman Dış Güçler Akbabalar Gibi Üşüşüp Sorunu Büyütürler
 

Ülke olarak iç savaş, dış savaş, ekonomik kriz, başınıza gelen sadece başınıza gelen değildir, sözde kurtarıcılar, dünyanın efendileri akbabalar gibi üşüşürler tepenize, çözmek yerine sorunu büyütürler aslında.

Bence kimseyi çağırmasanız daha iyi olur; çağırmasanız da gelirler gerçi.

Yani bu durumda başına bir şey gelen ülkenin başına iki şey gelir: Diyelim iç savaş, sonra sözde kurtarıcılar tarafından ülkenin işgali.

Ülkemin bu karakterini seviyorum, batsak da bitsek de kimsenin yardımını istemeyiz.

Şimdi ABD’si, Rusya’sı bilmem nesi Afganistan’a, Irak’a, Suriye’ye falan gittiler de bu ülkelerin sorunları çözüldü mü?

Bir de dert biter ama onlar gitmez; çünkü samimi olarak yardım için gelmemişlerdir, bilmediğimiz niyetleri vardır.

Ve bu değiştirilemez bir olgu dünyada… Zayıf devletler var ve bunlar sorunlarını çözemiyorlar… Tabii emperyalist akbabalar da orada bir yerde bekliyorlar…

Yardıma gittikleri ülkeyi bir nevi işgal ediyorlar, bunlar gittikleri hangi ülkeden çıktılar ki… Çoğu çağrılmadan geliyor acaba bana da bir şey düşer mi diye. Irak’ta, Suriye’de, Afganistan’da kaç tane devletin askeri var? Hepsi de çağrıldı mı?

Valla kimse kusura bakmasın ben işgal olarak görüyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..