Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKEMİZE İÇ BARIŞ GEREKİYOR

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Türk Siyaseti

İç barışı getirmek zorunda

70 küsur yıllık çok partili sistemdeyiz

Bunun tam faydasını göremiyoruz

 

Çok partili sistem

Ülke siyasetini rekabetçi yaparak

Daha yararlı

Daha saygın

Daha güzel

Daha yeni

Düşünce

Söylem

Tutum davranış sergileyip

Ülkeyi

Her bakımdan düzeltmek

Sağlam temellere oturtarak

Bir daha geriye dönüşü yaşamadan

Daima ileri yol aldırmaktır

 

Bu olgu

Türk siyasetinin barışık siyaset olup

Bilimsel rekabet güdümünde gerçekleşir

 

Ben şöyle diyorum

Her Siyasi  Parti

Ülkeye dair gereklilikleri  düşünecek bulacak

Bunu halka duyuracak

Halkın bu konulara eğilimini sağlayacak

Halk

Gereklilikleri duyacak anlayacak anlamlandıracak

Güzeli seçecek

Ve gerçkleşmesine omuz verecek

 

Unutmayalım ki                                                                    

Halk olmadan asla başarı gelmez

Yani

Ülkenin düzeltilip güzelleşmesi

Ülkemizin “sahibi aslisi” olan

Halkın kabul ve gayratiyle olur

Halk yoksa yanınızda

Giriştiğiniz işten hayır gelmez

 

Dediğim gibi

Halkın yapılan işe omuz vermesi 

Sadece barışık siyasette gerçekleşir

Bunun anlamı şudur

Birimizin bilmediğini diğerimiz bilir

Böylece her iş yapılır

Bunun için de siyaset barışık siyaset olacak

 

Barışık siyasette

Ülke ekonomik yönden şaha kalkar

Üretim  tavan yapar

Üikemiz için gerekli olan her şey ülkede üretilir

Dış alım çok az olur

Dış satım çok çok olur

Ülkede taşlar yerine oturur

Ülkemiz hızla ilerlemeye başlar

 

Bizler de bu durmdan sevinç duyarız

Başlarız

“Ya ya ya şa şa şa

Devletim devletim sen çok yaşa” haykırışlarına

 

Var mı itirazınız

Varsa belirtiniz

Sizin doğrunuzu da duyalım tartışalım

Hangisi doğru güzelse ona evet diyelim

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..