Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ULUSAL BİRLİĞİMİZİ GÜÇLEN...

ULUSAL BİRLİĞİMİZİ GÜÇLENDİRELİM

Evet

Sevgili Türk Ulusu

Evet

Evet

 

Ulusal Birliğimizi güçlendirmeliyiz

Bizi biz yapacak olan

Özgür bağımsız Ulus olarak

Dünya üzerinde yaşatacak olan

En gerekli güç

Ülusal Birliğimizdir

Ben

Bu konuda daha hassas olmalıyız diyorum

Çok da istiyorum

 

Ulusumu

Bu topraklar üzerinde

Özgür bağımsız

Gelişmiş olarak görmek

En çok istediğim gereksinimdir

 

Bu Yurt bizimse

Bu Bayrak

En güzel halde

Bu yurt üzerinde dalgalanıyorsa

Bunun tek güvencesi

Ulusal Birliğimizdir

 

Güçlü Ulusal Birlik oldukça

Bu Yurt

Ve

Üzerindeki

Bu Ulus

Asla kara gün yaşamaz

 

Bunun için

En kolay şekilde

Ulusal Birliğe koşmalıyız

 

Şunu diyorum

Sevgili Ulusum

Sevgili Türk Ulusu

Bu konuda

Asla tereddüte düşmeyeciğiz

Asla

Igır cıgır etmeyeceğiz

Tehlikeyi sezeceğiz

Hemen

Tehlikeyi yok etmeye koşacağız

Ve

En mahir şekilde de yok edeceğiz

 

Evet

Sevgil Türk Ulusu

Evet

Yapacağımız iş bu

Hem de

En candan yapacağımız iş bu

 

Bugünlerde

Dünya sarsıntı geçiriyor

Şu

Rusya Ukrayna Savaşı

Dünyayı sarsmaya başladı

Bir yandan

Ölümler öldürmeler yağıyor

Bir yandan

Ekonomik daralmalar yol alıyor

“Paçasını kurtaran baş pehşlivan” oluyor

 

Ülkeler arası ilişkiler

Pamuk ipliğine bağlanmış haldeler

Her an kopup

Bağlıları çökertebilir durumdalar

Üretim artışı geriliyor

Dayanışma

Paylaşma

Üretim birimleri yaratma görülmüyor

Ortalarda

 

Bu şer

Allah korur İnşallah

Ülkemize de sıçrayabilecek durumda

Onun için diyorum işte

Ulusal Birliğimizi ayakta tutalım

Güçlendirelim

Gelebilecek belaları fark edelim

Hep birlikte karşı duralım

Ülkemizi

Belalardan koruyalım

Belasız yaşayalım

El ele

Yüz yüze

Göz göze

Diz dize

Olalım

Güç biriği yaratalım

Ulus olarak

Yurt olarak

Dimdik ayakta kalalım

Ulusal Birliğin

Aydınlattığı yolda mutlu sağlıklı yürüyelim

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..