Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Futbol
 

Umudum bitmedi Fenerim

Umudum bitmedi Fenerim
 

Umudum Bitmez Yarimsin Fenerim


Heyecanla Glatasaray'ın yenilmesini beklerken, Sivasspor çok şanssızdı. Heyecan doruktaydı dün akşam. İlk defa 3 maçı birden aynı anda dinledim uydunun radyosundan. Fenerbahçe neredeyse yenilecekti Gençlerbirliği'ne. Yani çanak yaparken azdaha çanağı kırıyorduk :))

Gelelim Galata'ya. İşim olmasa asla Galatanın maçını seyretmem ama dünakşam bir başkaydı. Bir anda Sivasspor'a aşık olmaya başladım.Hadi koçlarım diye hayıflanırken Sivasspor adına, Galatanın öne geçen gollari gelince Geçtim Fenerimin maçına baktım o de ne skor olmuş 3-2.Azdaha berabere kalabilecektik.Ama neyseki fazla sürmedi.Uzatma 4 dakika oldu ama yüreğim ağzıma geldi.Bir gol daha atarız değil de ya bir gol daha yersek diye de biranlık korkuya kapılmıştım. Ama kazasız belasız atlattık ya şu işi. Enazından Şampiyonlar ligini garantiledik. İnşallah haftaya Gençlerbirliği Oftaş galatayı yener de Şampiyonluk turunu biz atarız. Belli mi olur futbol bu ne idüğü belli olmaz.

Şu saatten sonra centilmenlik falanda beklenmesin benden.Galatasaray'a asla başarılar dilemiyorum.Neden diye şiddetle haykıracak olursa galatalılar, iş başka dostluk başka diyerekten cevabımı patlatırım.Biliyorum çok kötüyüm kızmayın bana :))

Fenerbahçemden başka büyük var mı futbol dünyasında?Sorarım sizlere.Galataymış, Beşikmiş hepsi fasa fisso.Herzaman heryerde En Süper FENER.Kimsenin zoruna gitmesin...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..