Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

UNUTTUM SENİ .........

Unuttum seni ...

Hiç söylenmiyecek sandığım bu cümleyi işte şimdi söylüyorum " unuttum seni"

Bu gün anladım unuttuğumu ....

Bu gün anladım apansız karşıma çıktığında , gözlerine bakmamaya çalışırken anladım unuttuğumu seni ....

Unuttum seni....

Yavaş yavaş sende hiçliğe karışacaksın ve zaman gelecek adın söylendiğinde tepkisiz kalacağım çağrışım yapmayacak bende hiç bir şekilde....

Unuttum seni ; unutmaya çalışırken .

Bu gün baktım da gözlerine ne masumiyetleri kalmış ne de o gülüşündeki içtenlik asılı kalmış dudaklarında ....

Şimdi beynimde binlerce resim uçuşurken sadece renkler çarpıyor gözüme birbirine karışmış , ne anılar ne de bende bıraktıkları etki....

Unuttum seni ....

Unutamıyacağımı, "son " olduğunu düşünürken hemde . Düşüncelerimin tam orta yerinde , kalbimin tam orta yerinde unuttum seni...

Vefasız deme bana , sadakatsiz ya da ......................

Ne vefa ne de başka şey bağlayabilir artık beni sana ..........

Ben seni unuttum çünkü ....

Çünkü sen , sen benim beynimde yarattığım koca bir masalmışsın sadece .....

VE BEN; BEN SADECE BU MASALI SEVMİŞİM ....

ÜZGÜNÜM CANIM UNUTTUM SENİ....

ÇÜNKÜ UYANDIM ARTIK .......

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..