Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '07

 
Kategori
Kadın Modası
 

Üstü türban altı üryan

Üstü türban altı üryan
 

Hayat çelişkilerle doludur, tamam. Bunu anladım. Kabullendim de.

Ama bazı çelişkiler vardır, insanın üstüne üstüne gelir. Görmezden gelmek istese de yapamaz insan.

Şu sıralarda bu çelişkilerden en büyüğünü türbanlı genç kızlar oluşturuyorlar gibi geliyor bana.

Kapanmayı saygıyla karşılıyorum. Dış dünyadaki insanların dikkatini çekmemek için yapılan bir eylem. İlgiyi kendi üstünde toplamamak için de etkin bir yöntem olabilir. Ancak şimdiki bazı genç kızlar kapandıkça daha fazla dikkat çekmiyorlar mı? Saçlarını kaparken dikkatleri başka yerlere çekmiyorlar mı?

Daha somut örnekler mi istiyorsunuz? Buyurun:

Türbanlı bir kız suratı makyajdan görünmezse kapanmış mı oluyor?

Türbanlı bir kız içini gösteren vücuda yapışan tişört (body) giyerse kapanmış mı oluyor?

Türbanlı bir kız dizüstüne kadar yırtmaçlı bir etek giyerse kapanmış mı oluyor?

Türbanlı bir kız seçilebilecek en dikkat çekici ince çorap giyip bacaklarını gösterdiği zaman kapanmış mı oluyor?

Türbanlı bir kız oturup kalkarken iç çamaşırları görünüyorsa kapanmış mı oluyor?

Örnek daha devam eder ama neyse…

Bu bir çelişki değil mi? Bir taraftan kapanıp bir taraftan açılmak neden?

Yoksa bu kızlarımız kendi rızalarıyla değil de baskı sonucumu kapanıyorlar?

Anlamadım.

Siz biliyorsanız söyleyin. Nedir bu çelişki?

Başta da söyledim kapanmaya değil karşı çıkışım. Ama kabul edin ki bu biraz da sol gösterip sağ vurmak oluyor.

Aslında amaç Halil Cibran’ın dediği sözü uygulayabilmek değil midir?

“Alçakgönüllü ve gösterişsiz olmak temiz ve saf olmayanın bakışlarından korunabilmeye yarayan bir kalkandır.”

KEŞKE

Keşke şu fani bedene değil de ölümsüz Ruh’a verebilsek ilgiyi…

Murat Sayım

 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..