Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

UYGARLAŞMAMIZ LAZIM

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

Evet

 

Uygarlıktır

Ancak ve ancak

Türk Ulusunun

Bugününü

Yarınını

Ve tüm geleceğini

Tozpembe yapacak olan

Gerisi boştur boş canlarım

 

Uygarlıktır

Bizim Ulusumuzu

İçerde birlik yapacak

Dışarda da dost kabul ettirecek olan

 

Uygar Ulus

Düne değil yarına döndürür yüzünü

Mevlana Büyüğümüz

“Dünde olan dünde kalır

Bize bugün yeni şeyler lazım” der

Yarını güzelleştireceğiz yani

Yarınlarımız bugünleri aratmayacak yani

 

Bunun için canlarım

Bugünü iyice gözden geçireceğiz

Güzelimizi daha güzel yapacağız

Çirkinimizi güzelleştireceğiz

Yarınlara güzellikler katacağız

Ulus olmak

İnsan olmak

Budur bu canlarım

 

Bizim bu yönümüz çok zayıf

Dünü yaşamayı

Bir türlü terk edemiyoruz

Durmadan

Dünü yaşayıp gidiyoruz

Bu olgu bizi geriletiyor

İleri toplum olamıyoruz

Geri toplum sınıfında yaşayıp gidiyoruz

İstenilen bu değil canlarım

Değil

Değil

Değil

 

İstenilen

Aklın güdümünde güzelleşerek yaşamaktır

Düşüncede güzelleşeceğiz

Söylemde güzelleşeceğiz

Davranışta güzelleşeceğiz

Ayıplamayı

Kınamayı

Şikâyeti bırakacağız

Kendi işimize dört elle sarılacağız

Onu ilerlettikçe ilerleteceğiz

Daima güzel beklenti içinde olacağız

Güzelle buluşacağız

 

İşte canlarım Uygar insan budur

Uygar insan uygar Ulus yaratır

Uygar ulus

Barış yuvasıdır

İçerde ve dışarda barış yaratır

O barışı korur da korur

 

Soruyorum şimdi sizlere

Siz

Bizim Ulusumuzu

Bu konuda yeterli buluyor musunuz

Bulmuyorsunuz

 

Bakıyorum şöyle Ulusumuza

Kavga gürültü gırla gidiyor

Sevgi saygı ayaklar altında eziliyor

 

Hal böyle olunca da

Birlik beraberlik kurulamıyor

Bu durum da

Ortak işbirliğine gitmemizi yok ediyor

Üretim durağanlaşıyor

Üretim durağanlaşınca

İş yerleri kapanıyor

İşsizlik alıp yürüyor

Tüketim berbatlaşıyor

Ekonomi tökezledikçe tökezliyor

 

Oysa

Ekonomi üreten ekonomi olmalı

Üretim tüketim dengesi sağlanmalı

İş yerleri çoğaldıkça çoğalmalı

Ülke yarınları garanti altına girmeli

Ulusumuz

İşli kayıtlı insanlar topluluğu olup

Mutluluğu yaşayıp durmalı

 

İşte canlarım

Benim durmadan uygar ülke olalım demem bu

 

Uygarlık

Sevgi saygı yaratır

Sevgi saygı güzellik yaratır

 

Bekliyorum

Uygar Ülke Türkiye seni

Sakın geç kalma erken gel

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..