Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '14

 
Kategori
Kitap
 

Uzaklarda Üç Mevsim

Uzaklarda Üç Mevsim
 

Uzaklarda Üç Mevsim SEMA BEKMEZ


Bu roman kalıcı bir eser, Milliyet Blog Yazarlarımızdan Emekli Öğretmen Sema Bekmez arkadaşımızın romanlarından birisi. Sağ olsun bana posta ile iki roman göndermiş, birisi Aşk ve Kibir, diğeri ise Uzaklarda Üç Mevsim. Yoğun çalışmalarım arasında Uzaklarda üç mevsim romanını okudum. Elimden bırakmak istemedim, harika bir eser, kutlarım sevgili arkadaşımızı.

Babaannesinin yaşamından esinlenerek yazılan bu romanda olaylar ve tasvirler akıcı bir üslupla çok güzel bir anlatımla anlatılmış. İnsan okumaya başladığında elinden bırakmak istemiyor, duygu dolu ve sürprizlerle renklenmiş romanda benim ismime de rastladım. Sevgili meslektaşımı kutluyor, onunla gurur duyuyorum. İnşallah Aşk ve Kibir isimli romanını da okuyup sizlerle paylaşacağım.

Kitap kapağının arkasında şöyle yazıyor:

Yaşlı doktorun geçmişindeki büyük sır; beklenmedik bir rastlantı ile yeniden hayatını etkilemiş, ruhunu tutsak eden anılarını tekrar canlandırmıştır.


İşte yine aynı kadın, bütün canlılığı ile karşısında duruyordu. Tıpkı geçmişten çıkıp gelmiş bir hayal gibiydi. Aynı ifadeyi, aynı inceliği belirgin bir şekilde üzerinde taşıyordu. Ona bakarken, bir ara zaman kavramını yitirdiğini hissetti. Heyecanla; "Neler oluyor?" diye düşündü. "Hayat bana nasıl bir oyun oynuyor?"
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..