Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '12

 
Kategori
Blog
 

Uzaklardan gelen bir meltem...

Uzaklardan gelen bir meltem...
 

http://images.search.conduit.com


Dini bayram günlerinde içime bir gariplik çöker.

Nedenini  bugüne  kadar pek çözemedim. Üstüne gitmek istemesem de,  uzun yıllardır sevdiğim güzel ülkemden uzakta yaşıyor olmamın, bu etkeni artırmış olabileceğini düşünüyorum.
 
Bayram ritüellerinin önemini prensip olarak önemsiyorum. 
 
Yakınlarımızla, dostlarımızla, arkadaşlarımızla  oluşturduğumuz bağları koparmamak  gerektiğini sadece düşünmek yetmiyor  icraat gerekiyor.
 
Teorik bilgilerin pratik deneyimlerle pekiştirilmesi hedefe ulaşmayı kolaylaştırıyor. 
 
Bu bağlamda öncelikle yakınımızda ve veya uzaklarda yaşayan yakınlarımıza,  tanıdığımız, sevdiğimiz ya da kırdığımız veya kırgın olduğumuz  insanlara; kendilerini unutmadığımızı, saygımızı - dost duygularımızı iletirken gerektiğinde özür dilemek ve de affetmek için bir vesiledir bayramlar.
 
Bayramlarda ve diğer özel günlerde  içten (!) bir merhaba demenin dayanılmaz etkisinden doğan mutluluk ve sevinç duyguları içimize huzur verebiliyor. Bu da sağlımızı olumlu etkiliyor. Yani önce kendimizi ödüllendirmiş oluyoruz... 
 
 
Bayram ritüellerini gereği gibi uyguluyor muyum diye kendime sorduğumda, maalesef eksiklerimin olduğunu düşünüyorum.
 
Bloglarını okuduğum, kendilerine yorumlar yazdığım veya yazamadığım, fakat  bloglarını takip ettiğim değerli blogger arkadaşlarımın, sayın MB-Yönetim Kurulu Üyelerinin ve değerli Editörlerimizin Ramazan Bayramını sevgilerimle - içtenlikle kutluyorum.
 
Hepinize başarılı, sağlıklı mutlu günler diliyorum. 
 
Sevgi ve saygılarımla
 
mine objektif
 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..