Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

VAHŞET

VAHŞET

DEPREM

Bugün saat 7.30 civarlarında Fethiye’deki evimizde kahvaltı hazırlıyordum, eşim de bahçe suluyordu. Birden çok büyük dipten bir sarsıntı ile sallanmaya başladık. Alt katta idik hemen balkona fırladım. Eşim sulamayı bıraktı ve dışarıya kaç diye bağırdı. Dışarı çıktım herkes uyanmıştı üstekiler alta inip dışarı fırladılar. Evlerimiz 3 katlı deniz doldurularak yapılmış. Eğer şiddetli yıkıcı deprem olsa evler sulara gömülecek. Bu deprem bana Gölcük depremini hatırlattı. Gölcükteki yıkıcı depremde ailemizden 7 kişi kaybettik. Kuzenimin o gün nişanı olacaktı, depremde yıkıntı altında kalan kolu yıkıntıların dışında kalmış. Fırsatçı vicdansızlar kolundaki bilezikleri almak için kolunu kesip bileziklerini almışlar. Hemen televizyonu açtım depremin Akdeniz’de 5,1 büyüklüğünde ve ve Rodos Adasının Kuzey doğusu açıklarında olduğu belirtildi.  Merkez üssünün Fethiye’ye 58 kilometre mesafede olduğu belirtildi. Bu deprem Muğla’nın Dalaman, Marmaris, Köyceğiz de Antalya ve Burdur’da hissedilmiş. Allah bir daha göstermesin beterinden saklasın.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..