Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vakit geldi

Vakit geldi
 

Zamanı geldi mi sizce de?

Ardıma bakmadan gitmemin, nereye gideceğini bilmeden, gözümden gözyaşları süzülürken, yüreğime akan ateş seliyle bir fırtınaya kapılıp… Her şeyi bitirip gitme zamanı. Gidip de bir daha asla dönememe zamanı.

Bir gün eksilmez mi dertler? Gülmez mi insan ömrünce? Dayanılabilir mi bunca derde? Bilmiyorum susuyorum.

Her gece ağlayarak ben, ben gidiyorum. Beni ağlatacak kimsenin olmadığı bir yere.

İsyanda sanmayın sakın, isyanım kendime, isyanım içimde yanan o ateşe. Bir an sevilmeyen yüreğime, ve sevmeyi bilmeyenlere.

İsyanım her şeye rağmen nankörlere.

İSYANIM NANKÖR İNSANLARA...

 
Toplam blog
: 57
: 2828
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

17 yıldır uluslararası firmalarda yöneticilik yaptım. Bunun yanında şirketlere satış, yöneticilik, k..