Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Anneler Günü
 

Var ve Cennetteki Annelere

Anneciğim, bugün sensizliği aramaya çıkıyorum. Özlemin öylesine bir yığın oluşturdu ki, bilemezsin.
Üşüyorum, anladım ki, varlığının bereketi, korugan şemsiyesi ve sevginden oluşan ışık, ısıtmaktaymış yüreğimi.
Yine anladım ki, hayatıma taşıdığın, yüreğimde, aklımda ve ruhumda biriktirdiğim her güzel şeye, seninle daha sıkı, daha güvenli bir güçle tutunmaktaymışım.

Anneciğim, bölüşmeyi, dayanışmayı, sevgi rüzgarında yıkanarak, özgürlüğe erişmeyi, acımayı, düştüğümde bir başka güçle yeniden dikilmeyi, acılara ve haksızlıklara direnmeyi, karanlıklardan, yürek yordamı ile aydınlığa çıkabilmeyi senden öğrenmişim.

Anneciğim, yok yok ağlamıyorum, gözüme kaçan tozdandır zahir, gözümde biriken yaş.

Yalpalayan, darbe alıp yere düşen Adalet yeniden can bulacak yuvasında.

Diyorlar ki, "Yarınlar Daha Güzel Olacak".

Senin bana aşıladığın "Umut"  sayesinde, herşeyin yokluğuna alışıyor, yitirdiklerimize yeniden ulaşacağıma inanıyorum.

Yarın, ben ve hayattaki , demokrasiye/özgürlüğe hak ve "Adalete" inanmış annelerle birlikte kabrinde olacak ve seni sevgiyle/dualarla anacağız.

Ruhun şad olsun sevgili annem!

Oğlun: Refik Başdere
Ankara 11.05.2019

 
Toplam blog
: 44
: 533
Kayıt tarihi
: 30.12.12
 
 

1947 yılında Erzurum'da doğdu. Başak burcundadır. Eğitimini  Ankara'da sürdürdü. DTCF Alman Filol..