Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
1795
 

Varan Turizm Seyahat A.Ş; Kâbusa dönüşen bir yolculuğun hikâyesi

Varan Turizm Seyahat A.Ş; Kâbusa dönüşen bir yolculuğun hikâyesi
 

Bundan yıllar öncesinde hoşnut kaldığım bir Adana yolculuğum olmuştu VARAN TURİZM ile. Bende kalan olumlu izlenim ve aradan geçen bunca yılın ardından kendini daha bir geliştirmiş ve kurumsallaşmış olacağını ümit ettiğim firma, bu yıl beni tam anlamıyla hayâl kırıklığına uğrattı. Diğer firmalardan daha pahalı olan bilet fiyatlarına aldırmadan Mersin yolculuğum için başvuruda bulunduk VARAN TURİZM'in yetkili acentasına. Öyle ya... Huzurlu ve kaliteli bir yolculuğun fiyatı azıcık farklı olmalıydı.

21 Haziran 2010 tarihinde firmanın İstinye'deki acentası olan Utku Turizm ve Ticaret Ltd.Şirketi' nden tanesi 80.TL olan toplam üç adet bileti 240.TL vererek satın aldık. Firma görevlisi Şeniz KABAK otobüsümüzün Mersin Otogarına kadar bizi götüreceğini taahhüt etti ve hareket tarihi olan 26 Haziran 2010 Cumartesi günü saat 17.15 'de burada hazır olmamızı ve otobüsümüzün saat 19.00 'da Ataşehir'den hareket edeceğini sözlerine ekledi. Bizler bahsedilen gün saat 17.00 olmadan acentada hazır bulunduk. Ancak bizi alacak olan servis aracı tam 1 saat 15 dakika rötarlı olarak geldi. İstanbul trafiğinin yabancısı olmadığından fazla önemsemedik. Araca bindik bundan sonraki rotamız önce Kavacık ve daha sonra kalkış noktası olan Ataşehir idi. Kavacık'a vardığımızda saatler 19.00 yaklaşmakta idi. Servis minibüsünden valizlerimizi indirerek bizleri alacak olan aracımızı beklemeye başladık. Ancak terminaldeki görevli otobüsümüzün az önce Kavacık'tan bir servis aracı dolusu yolcusunu almadan Ataşehir'e hareket ettiğini söyledi.Yaşananlar Varan Turizm gibi kurumsallaşmış olduğunu ümit ettiğim bir firma için tam anlamıyla hayâl kırıklığı idi. Ataşehir ile telefon irtibatına geçildi ve ototbüsün hareket etmemesi istendi. Bizi Kavacık'a getiren servis aracına apar topar yeniden binildi. Hız sınırlarını zorlayan bir maceralı yolculuk sonrasında Ataşehir'e ulaşıldı. Yolcuğumuzun bundan sonrasında kullanacağımız otobüse bindik. Buraya kadar yaşananlardan sonra başka bir aksilik olacağını düşünmek bile istemiyorduk. Taaa ki, Tarsus Otogarı'na varana dek... İstanbul'da özellikle vurgulayarak sorduğum ve Mersin Otogarı'na gideceğini teyidini aldığım halde firma bizi Tarsus'ta indirdi. Anadoluda ilçelerden köylere yolcu taşıyan servis araçlarını andıran bir araca valizlerimizle ite kaka bindirildik ve Mersin Otogarı'na ulaştık. Yolculuğumuzun son durağı Erdemli'nin bir beldesi olan Kargıpınarı'na ulaşmak ise bize aitti.

Dönüş yolculuğunda bir başka firmayı tercih ettik. Daha konforlu ve daha ekonomik ve sorunsuz bir yolculuk yaşadık.

Siz siz olun yolculuğa başlamadan önce firmaların marka büyüklüklerine, kurumsal olduklarına aldanmayın ve yanınızda mutlaka bir kaç kutu sakinleştirici bulundurun. Çünkü mola yerlerinde eczane pek bulunmuyor.

Not; Belge resimleri onay bekliyor.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

...Ben de Ulusoy ismine kanıp İzmir-İstanbul arası çalışan gece arabasına bindim.15 yıllık eski bir otobüstü ve ön camında koca bir çatlak vardı.İnsanları sırtsırta istif ederek gitmekten de utanmadılar...Şirketine bildirdim ''Tık '' yok...Denetim hak getire..Tüm kurumlarda kokuşma var...Saygılarımla...

Mesut Selek 
 02.09.2010 12:59
Cevap :
Değerli dostum...
Buradaki yazı ile yetinmeyip Varan firmasının web sayfasına da yazdım. Halkla ilişkiler bürosundan bir görevli şikayetimi birüst makama gönderdiğini bildirdi.Hepsi bu... Dediğiniz gibi "tık" yok.
Selamlarımla...
  02.09.2010 21:30
 

...degerli yolcularimiza hizmet vermek icin her türlü degisim ve gelisimi takip ederek sizlere en iyiyi vermeye calismaktadir.Araclarimiz ile ilgili eletirinizin Isletme Mudurlugumuze iletildigini bilgilerinize sunarim. Ayrıca Istanbul adana aracımız mersin baglantılıdır tarsustan yolcularımız mersin otogarına servis ile gecmektedir ve yolcularımıza bu şekilde bilgi verilmektedir. Varan turizm olarak kalite politikasindan asla odun vermeyen bir firma oldugumuzu sizlerin guveni, inanci ve uyarilariyla daha da guclenerek sizlere hizmet verecegimizi bilmenizi isteriz. Saygilarimizla, Omer Yıldırım Basın ve Halkla Ilişkiler Sorumlusu Varan Turizm Seyahat A.Ş.

TEKBAŞINA 
 03.08.2010 14:32
 

Firmadan gelen cevabî iletiyi aynen paylaşıyorum;
Sayin KUSCU, Sirketimiz icin onem arz eden mesajinizi almis bulunuyoruz. Oncelikle yasamis oldugunuz olumsuzluktan oturu siz degerli konugumuzdan ozur dileriz. Konuklarimiza en iyi ve en guvenli hizmeti vermek, teknolojinin son imkanlari ve profesyonel bir kadro ile ISO 9001 sertifikasi sahibi olmak, elbette siz sayin konuklarimizin bizlere ulastirdigi elestiri, oneri ve sikayetlerin buyuk bir titizlikle degerlendirilmesi sonucu mumkun olmustur. Kaliteli hizmet ilkesiyle yolcu tasımaciligi alaninda ISO 9001 Kalite Belgesine görülen VARAN, en mukemmel hizmeti siz degerli konuklarina sunmakla yukumludur. Bu tur olumsuzluklarin bir daha yasanmamasi icin gerekli onlemlerin alindigini ozellikle ifade etmek isterim. Yolculuklarinda bizleri tercih eden konuklarimizin her seyden once güvenligi, konforu ve memnuniyeti icin profesyonel anlayis ne gerektiriyorsa uygulamaya calismaktayiz. Varan markasi 64 yildir siz ..

TEKBAŞINA 
 03.08.2010 14:30
 

Bizde de dünyada da böyle bu işler Tekbaşına... Beş yıl kadar önce 800 milyon sayıp bir Braun traş makinesi almıştım. Ustura fonksiyonu bile vardı. Başlığı makine çalışırken sıcak su altına tutulup yıkanabiliyordu. Bozuldu. Servise gittim. Almanya ile temas kurdum. Aldığım yanıt şu oldu: Siz traş makinenizi banyoda bulundurmuşsunuz, garanti kapsamına alamayız. Bu "ört ki ölem" yanıtından sonra uğraşmadım artık. Yanıt, traş makinenizi salonda, TV'nin üzerinde bulundurun anlamına geliyordu çünkü. Sonra gidip (50 yıldır kullandığım markadır) yeni bir Braun aldım... Ama sen bir dahaki gelişlerinde o dediğin firmayı es geç. Bana sor, söylerim sana hangi firmanın o firmaya on bastığını. Sevgilerimle.

pirmete 
 23.07.2010 14:22
Cevap :
İşin ilginç bir yanı daha var... Piyasada bu denli markalaşmış firmaların medya takip elemanları bulunur. An be an firmaları hakkındaki olumlu olumsuz gelişmeleri takip edip gerekli bağlantıları ve önlemleri alırlar. Ben MB'deki bu yazıyla yetinmeyip bu metni firmanın web sayfasına geçtim ancak inanırmısın tık yok! Pes vallahi...
Selamlarımla...
  23.07.2010 15:14
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 262
Toplam yorum
: 1320
Toplam mesaj
: 253
Ort. okunma sayısı
: 1489
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster