Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Vatan sağ olacakmış, başka!!!

Vatan sağ olacakmış, başka!!!
 

Ne desem nerden başlasam bilemiyorum... Öncelikle belirteyim ki vicdanı olan herkes gibi ben de bugün acılar içindeki ailelerin üzüntüsünü canı gönülden paylaşıyor ve baş sağlığı diliyorum. Böyle derin bir keder karşısında kelimeler ne ifade edebilir ki ama adet olmuş işte yası olana yas vericek, başınız sağolsun diyeceksin.. Ellerim klavyenin üzerinde dolanırken titriyo bugün.. Üzüntüm, hırsım, sitemim, kızgınlığım... Bütün duygularım birbirine karışmış durumdayken aman yanlış bir şey söylemeyim diye kendimi tutma çabam da cabası... Ne desem dedim ya, söylenecek söz bulamadığımdan değil bir anlamı olmadığındandı.. Aslında söylenecek o kadar çok şey var ki!!! VATAN SAĞOLSUN diyorlar ya asla benim mantığım kabul etmiyor bunu, ne münasebet ya benim canım yanmış, kanım gitmiş neden vatan sağolcakmış.. Yere batsın böyle vatan, yere batsın insanını bu kadar korumasız bırakan topraklarda yaşamak... Ben erkek olsaydım sonuna kadar kaçardım askerlikten eminim çünkü kimse sizin oralarda ne halde olduğunuzla ilgilenmez  ve sizin daha iyi şartlarda vatani görevinizi yapmanız için en ufak bir önlem almazken, kendi çocukları hep bir sebepten ötürü askerlikten muaf tutulan bir devlette kim için ne için gidicem de kendimi vatan sağolsun nidalarıyla kandırıcam hiç işim olmazdı eminim..

Ama biz yaşamadık mı bu korkuları hem de sonuna kadar.. Benim eşimde mayısta bitirdi askerliğini,  tamda bugün hain saldırı yapılan yerde. Hakkari Otluca' da acemiliğini bitirdikten sonra hep bir ümit batıya verirler mi acaba diyorken bir açıklandı ki Çukurca Tugay Komutanlığı... O anda yaşadığım hayat boyunca yanlış olduğunu düşündüğüm her şey için Allah'ımdan af diledim sanki tüm bunlar beni cezalandırmak içinmiş gibi... Sanki eşimin oralarda başına çok kötü şeyler gelicekmiş ve ben bu acıyla sınanıcakmışım gibi.. Şimdi eşim yanımda Allah'a sonsuz şükür olsun ama bugün yaşadığımız acılara karşın biz şanslıymışız deme bencilliğini gösteremiyorum gerçekten.. Çünkü biliyorum şu an oralarda askeri olan evlerdeki psikoloji nasıl aileler ne yapıyor, akıllarından neler geçiyor biliyorum..

Peki devletimiz ne yapıyo tüm bunlar karşısında??? Gördüğümüz bir şey var mı??Hep bizden giden gittikten sonra 'çok ileri gittiler, pişman edicez....vs vs'   ve  havada iki jet uçurmalar, az sonra terör örgütünden şu kadar ölü haberleri... Hani?Nerdeler? Biz neden göremiyoruz o Allahın belalarının leşlerini neden göstermiyosunuz ki içi soğusun ciğeri yanan anaların babaların.. Cumhurbaşkanısın sen ya başbakansın kükremen lazım onları küçümseyerek konuşmayı biliyorsan bugün geldiğinde seninde bir şehidine bin can alman lazım değil mi? Bugün verdiğimiz  kayıp 1992 den bu yana yaşanan üçüncü büyük kayıbımızmış. Yaşım itibariyle bilemiyorum o dönemleri tabi ama biraz araştırıp baktığımda 15.05.1992de Şırnak Taşdelen karakoluna yapılan saldırıda 27 şehidimiz, 24.05.1993' te ise ateş kes sözü vermiş olmalarına rağmen birliklerine sevk halinde araçta olan 33 silahsız erimizi Bingöl' de şehit vermiş olduğumuz çıkıyor karşımıza ve biz anlıyoruz ki o günden bu yana değişen hiç bir şey yok!!!!!

Kökeni askeriyeden gelme olan eski bir tümgeneral on sene önce 'Siz hiç o mayınlara yanlışlıkla basan bir vatandaş ya da yöreye ait bir araba kamyon duydunuz mu? Duyamazsınız.. Çünkü onların hepsi o mayının oraya ne zaman döşeneceğini haftalar öncesinden bilirler.' demiş. Bunun üzerinde seneler geçti ama bizim devletimiz hala bir mayınlardan da gelecek saldırılardan da bi haber. Bizi onlara satan köstebeklerimiz var ama onlar demekki bizden daha bağlılar birbirlerine ki biz dünyadan bi haber uykuda saldırı bekliyoruz.. Artık bırakın boş hava atmaları, boş lafları ve milletinizi biraz olsun koruyun... Tekrar tüm şehit ailelerimizin, milletimizin başı sağolsun...

 
Toplam blog
: 10
: 1614
Kayıt tarihi
: 11.10.11
 
 

Her anından keyif aldığım anneliğim, kamuda mühendis olarak görev yapmanın haricinde farklı alanl..